PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie) › Re: Re: Walka z bezrobociem (długie)
  • Data: 2002-03-20 20:19:34
    Temat: Re: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Mar 2002 18:18:18 +0100, "Jag" <j...@w...pl> wrote:

    [ciach...]
    >1. Towarami o archaicznej wartości technicznej i jakości, gwarantującej
    >ciągłe naprawy
    A g..no sproboj naprawic pralke zanussi telewizor daytek czy co tam
    innego. Za s.p. komuny musiales uzywac pralke wiatke przez lat minimum
    15 bo innej bys nie dostal teraz lejesz na to rowno i kupujesz nowa
    (Amica,Polar - produkt polski - zle? musi byc whirlpool? Czy tylko
    dlatego ze ma fajna reklame w mediach?)
    >2. Brakiem towarów w sklepach
    To raczej nie wina popytu na polskie produkty lecz niskiej produkcji
    >3. Długiem ok $40 mld i upadkiem tego tworu.
    Teraz mamy 50$ mld i nie moge sie doczekac kiedy Ten twor upadnie
    >Klinet powinien kupować towary możliwie tanie i dobre - ma do tego
    >niewątpliwe prawo. Jeżeli polska firma potrafi produkować towary spełniające
    >te zasady, z pewnością nie ma problemów ze zbytem. Jeżeli nie, to niech się
    >zajmie czymś innym. Nie mam ochoty na ponowny skansen techniczny w Polsce,
    >raz już to przeżyłem.
    Jak sadze dospiewales sobie to czego w poscie pana Wronowskiego nie
    bylo: sadzisz ze sie ustali prawo na to aby kazdy polak mial w domu
    90% wyrobow polskich i bedzie chodzila po domach specjalna komisja
    ktora to bedzie sprawdzac.
    A chodzilo o prostsza rzecz zeby podczas wyboru tego czy innego
    produktu zastanowic sie czy na tej samej polce nie bedzie tak samo
    dobry polski jego odpowiednik.

    W s.p.komunizmie wyboru nie bylo, teraz go masz ale wybieraj madrze
    dla swojego i innych zysku.

    Pzdr
    Limfo