PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie) › Re: Walka z bezrobociem (długie)
  • Data: 2002-03-21 12:15:57
    Temat: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Mar 2002 10:40:53 +0100, Pawel Hadam <P...@c...pl>
    wklepał(-a):

    >I dla tej Pani nagroda za patriotyzm.
    >Mnie od supermarketow odstrasza:
    >- stracony czas,
    >- stracone pieniadze na niepotrzebne rzeczy,
    >- zmieczenie 'wycieczka' do supermarketu,
    >- gorsza jakosc produktow - np. pieczywa, wedliny, mieso,

    - tłok
    - problemy z dojazdem. Jak ktoś nie ma samochodu, jak ja, to wycieczka mija się
    z celem - zaoszczędza się 4 zł na tańszych produktach, a potem wydaje się te
    pieniądze na dojazd do supermarketu. Ja tego nie rozumiem, tak jak Indianie nie
    pojmowali sensu istnienia pieniędzy :-)

    >Jednak przyciaga mnie tam:
    >- mozliwosc placenia karta - w malych sklepikach o to trudniej, a na
    >moim osiedlu nie ma bankomatu, a najblizszy jest ... w Geancie :)))

    A u mnie na osiedlu jest spożywczy SAM, gdzie bez problemu można zapłacić kartą.
    No i wybór towarów jest duży.

    >- wybor, w malych sklepikach czesto jest tylko jedna musztarda i nie ma
    >jak wybrac, ale to jest kryterium drugoznaczne, wazniejsze jest dla mnie
    >to pierwsze,

    Dlatego ja wolę te średnie, ale unikam tych w stylu Biedronki, gdzie może jest i
    tanio, ale praktycznie nie ma żadnego wyboru towarów (są 3 rodzaje serków
    topionych, 4 soki owocowe itp.).

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/