PracaGrupypl.praca.dyskusje1300 brutto + 0-50% premii uznaniowej › Re: 1300 brutto + 0-50% premii uznaniowej
  • Data: 2006-10-06 05:32:27
    Temat: Re: 1300 brutto + 0-50% premii uznaniowej
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1300 brutto + 0-50% premii uznaniowej.
    > Co to w ogóle za dziwoląg jest?
    że masz płacy zasadniczej 1300 zł brutto i jest możliwość uzyskania premii
    pomiędzy 0 a 50% tej kwoty .
    Czy tej, to tylko zakładam bo nie znam tresci umowy.

    > Czy taki zapis w umowie o pracę jest dopuszczalny?
    A czemu nie miaby być?

    > Pracodawca twierdzi, że wszystkie składki odprowadza od pełnej kwoty
    > (razem z premią).
    to chyba logiczne? jakby miał nie odprowadzać, to pieniadze musiały by byc z
    innego źródła, a nie z umowy o pracę (czyli np. z umowy o dzieło)

    > Pewnie jakieś mniejsze obciążenie fiskalne ale czy pracownik nic nie traci
    > na takim zapisie?
    tylko tyle, że w momencie roziązywania umowy prawie na pewno nie zapłaci ci
    premii, tylko kwotę zasadniczą. podobnie z chorobowym, wtedy bedziesz
    dostawać tylko 80% podstawy. Przy urlopie liczy się od średniej z ostatnich
    3 lub 6 miesięcy (nie pamiętam)

    > RMUA jest takie zagmatwane, że głowa boli.
    eee, to proste :) wejdź na kalkulatory płacowe w necie i będziesz miał
    pełną jasność sytuacji

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*