PracaGrupypl.praca.dyskusje1300 brutto + 0-50% premii uznaniowej › Re: 1300 brutto + 0-50% premii uznaniowej
  • Data: 2006-10-06 06:54:14
    Temat: Re: 1300 brutto + 0-50% premii uznaniowej
    Od: zch28 <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    grom@x napisał(a):
    > tylko tyle, że w momencie roziązywania umowy prawie na pewno nie zapłaci
    > ci premii, tylko kwotę zasadniczą. podobnie z chorobowym, wtedy bedziesz
    > dostawać tylko 80% podstawy. Przy urlopie liczy się od średniej z
    > ostatnich 3 lub 6 miesięcy (nie pamiętam)

    Wychodzi na to, że oprócz powodu czysto ludzkiego
    (mój szef już taki jest - lubi mieć straszaki :-)
    to innego nie ma.
    Na mnie i resztę załogi te straszaki nie działają bo płaci śmieszne
    minimum a każdy tylko patrzy gdzie by tu uciec :-(
    Niechby tylko spróbował nie dać premii to zakład by stanął :-)
    Płacone jest za godziny a RMUA jest do tego dostosowywane :-)

    Przy okazji wyszło na jaw to chorobowe. Teraz już wiem dlaczego pensja
    za moje 7 dni choroby wyniosła 30-40% normalnej. Byłem bardzo zdziwiony
    ale nie miałem siły w to wnikać. Raczej (odpukać) nie choruję.

    Pozdrawiam
    zch