  • Data: 2002-07-03 12:19:37
    Temat: Re:
    Od: "leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wm <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A mi sie wydaje, że ludzie po studiach informatycznych (na poważnych
    > uczelniach), mają kompleksy. Przez 5 lat wtłaczano im do głowy zupełnie
    > nieprzydatne w realnym świecie rzeczy i mają tego świadomość. Wkurza ich to,

    Skończyłem informatykę na UW kilkanaście lat temu. To co sobie chwalę, to
    porządne wykłady z matematyki przez pierwsze 2 lata studiów: analiza
    matematyczna, geometria liniowa, logika matematyczna itp, itd. Rzetelna,
    uniwersytecka wiedza, to zostaje w głowie. Z przedmiotów informatycznych
    bardzo dobre były wykłady i ćwiczenia z algorytmów i struktur danych.
    Wykładowcą był (niezyjący już niestety) Andrzej Kreczmar, zaś ćwiczenia
    prowadził Banachowski. Chętnie bym jeszcze raz je zaliczył. Mile też
    wspominam "numerki" (analiza numeryczna, programowanie związane z
    wykonywaniem obliczeń), chociaż tym się nie zajmuję. Po prostu były bardzo
    rzetelnie prowadzone wykłady. Pozostałych wykładów prawie nie pamiętam. Były
    to albo zajęcia związane z praktyczną stroną stroną informatyki (języki
    programowania, komputery, bazy danych itp itd), dzisiaj oczywiście
    zdezaktualizowe, albo kiepsko prowadzone.

    Generalnie jednak, nie uważam tych pięciu lat za zmarnowane.