PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o zwolnienie (okres wypowiedzenia) › Pytanie o zwolnienie (okres wypowiedzenia)
  • Data: 2004-10-28 13:29:29
    Temat: Pytanie o zwolnienie (okres wypowiedzenia)
    Od: "Tomi" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam pytanie: zwalniam się ze starej firmy. Okres wypowiedzenia biegnie od
    listopada. I teraz moje pytanie: czy w piśmie do firmy wpisać początek
    okresu wypowiedzenia od 01.11.04, czy też 02.11.04. Pytam, bo nie jestem
    pewien. 1 listopada przypada w dzień świąteczny. Pierwszy dzień roboczy jest
    02 listopada. Jak to poprawnie rozegrać?
    Tomi