PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o radę › Prośba o radę
    From: "Piotr_K" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Prośba o radę
    Date: Wed, 29 Mar 2006 21:42:35 +0200

    Witam,

    Wiem że są na tej grupie specjaliści od rynku pracy więc spróbuje zapytać,
    może ktoś mi odpowie, lub wskaże gdzie się spytać.

    Pracuję od początku w tej samej firmie branża IT w Katowicach od 9 lat.
    Wykształcenie średnie automatyk - elektronik, stanowisko Technik Informatyk.

    Jestem pracownikiem serwisu (od roku sam) do moich obowiązków należy
    wszystko co związane jest z komputerami, poczynając od składania, po naprawę
    np. płyt głównych, instalacje oprogramowania i okresowego konserwacje u
    klientów, itd.
    Oprócz tego sprawuję serwis nad system wjazdów u naszego dużego klienta, a
    mianowicie przeglądy i naprawy szlabanów hydraulicznych, telewizji
    przemysłowej, itp.
    Do tego przygotowuję wyceny małych i średnich instalacji komputerowych
    (światłowody, skrętka) które potem muszę wykonać (szef zatrudnia wtedy
    pracownika do pomocy).
    Jestem także serwisantem drukarek fiskalnych Elzab.

    I moje pytanie do was, ile ktoś z takim doświadczeniem i stażem może w
    Katowicach zarabiać. Pytam się bo zarabiam około 1500 zł na rękę i nie wiem
    czy na Śląsku jestem w stanie więcej zarobić. Nie chciałbym zmieniać pracy
    ale raczej dostać podwyżkę ale nie wiem czy jest sens rozpoczynać
    rozmowę, jeśli na Śląsku i tak więcej nikt mi nie da.

    Pozdrawiam
    Piotrek.