PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z rejestracją w PUP... › Problem z rejestracją w PUP...
  • Data: 2003-09-04 17:17:00
    Temat: Problem z rejestracją w PUP...
    Od: "Bartosz Woźniak" <f...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam takie pytanko. Pracowałem swego czasu przez ok. 8 miesięcy na
    umowę-zlecenie.
    Teraz jestem bezrobotny i poszedłem zarejestrować się w PUP, no i tu zaczęły
    się schody.
    Postałem 2 godzinki w kolejce, wszedłem i kobieta powiedziała, że muszę
    przynieść świadectwo pracy.

    W takim wypadku pobiegłem w ten sam dzień do zakładu gdzie pracowałem i tam
    od pani księgowej usłyszałem, że pracowałem na innych zasadach jako
    student - (zauważam: miałem podpisaną umowę-zlecenie) - i nie wystawi mi
    żadnego zaświadczenia, że pracowałem ani świadectwa pracy.
    Wiem, że podatki firma odprowadzała bo rozliczałem się z Urzędem Skarbowym,
    ale czy jest możliwość, że nie płacili za mnie składek na ubezpieczenie do
    ZUS'u?

    Co zrobić?
    Chcę się zarejestrować w PUP - czy mam powiedzieć, że nie pracowałem? Jak
    rozwiązać taką sytuację?

    Z góry dziękuje za wszystkie sugestie.

    Pozdrawiam
    Bartosz Woźniak