PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca nie chce przesłać świadectwa pracy › Pracodawca nie chce przesłać świadectwa pracy
  • Data: 2005-09-18 13:55:15
    Temat: Pracodawca nie chce przesłać świadectwa pracy
    Od: "zasiu" <z...@n...gower.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam taką sytuację: rozstałem się ze swoim poprzednim pracodawcą, jednak nie
    miałem jak wziąć od niego świadectwa pracy ostatniego dnia ponieważ przez
    ostatnie parę dni pracy wykorzystywałem zaległy urlop, a od razu po urlopie
    zacząłem nową pracę 400 km dalej. Pracodawca twierdzi, że mam OSOBIŚCIE
    odebrać świadectwo pracy, pokwitować odbiór... i inaczej on mi świadectwa
    nie wyda. Ja ze względu na odległość i podjętą nową pracę nie mam jak go
    odebrać osobiście. O przesłaniu mi świadectwa listem poleconym mój były
    pracodawca nie chce nawet słyszeć. Facet ma rzeczywiście rację, czy jedynie
    próbuje mi utrudnić życie? Macie pomysły jak rozwiązać ten problem?

    pozdr
    zasiu