PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w szkole Helen Doron

  • 1. Data: 2006-07-24 11:28:49
    Temat: Praca w szkole Helen Doron
    Od: Anat <a...@w...pl>

    Witam
    Mój syn zdał w tym roku maturę i ma zamiar studiować w kolegium
    językowym język angielski (jest w tym dobry). Dostał równocześnie
    propozycję "pracy" w szkole językowej uczącej dzieci metodą Helen Doron
    Early English jako lektor (został przesłuchany przez szefową,
    poprowadził zajęcia z dziećmi i podobno wyszło mu to całkiem dobrze).
    Warunkiem podjęcia współpracy jest jednak odbycie 4 dniowego kursu za
    cenę 2500 zł!!!
    Jednocześnie nie ma żadnej gwarancji, że zostanie zatrudniony, a jeżeli
    już to na umowę zlecenie. Mam wątpliwości, czy wspierać go w jego
    działaniach, czy też odradzać taką współpracę. Osobiście nie jestem
    zwolennikiem takiej metody, by pracownik przed podjęciem pracy musiał
    wykładać z własnej kieszeni pokaźną w końcu sumę.

    Czy ktoś z grupowiczów ma jakieś doświadczenia we współpracy z takimi
    szkołami? Byłbym wdzięczny za wszelkie opinie.

    pozdrowienia
    Krzysztof

  • 2. Data: 2006-07-24 11:41:13
    Temat: Re: Praca w szkole Helen Doron
    Od: "KasiaKC" <k...@i...pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów ma jakieś doświadczenia we współpracy z takimi
    > szkołami? Byłbym wdzięczny za wszelkie opinie.
    >
    > pozdrowienia
    > Krzysztof

    W trakcie studiów pracowałam w kilku szkołach językowych właśnie na umowę
    zlecenie co akurat na tym etapie życia jest raczej korzystne, ale nikt nie
    rządał odemnie wcześniejszej wpłaty. Wymagano natomiast kwalifikacji
    pedagogicznych i certyfikatu. Jest to fajny sposób zarabiania dla studenta,
    można wybrać sobie ilość godzin pracy tak aby nie kolidowało ze studiami,
    może syn spróbuje w innych szkołach i porówna warunki.

    Pozdrawiam
    Kasia

  • 3. Data: 2006-07-24 11:56:02
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anat" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprowadził zajęcia z dziećmi i podobno wyszło mu to całkiem dobrze).
    > Warunkiem podjęcia współpracy jest jednak odbycie 4 dniowego kursu za

    Wydaje mi się że to ściema, bo jeżeli np. poszukują jednej osoby a za kurs
    zapłaci 10 to co z resztą osób?
    To tak jakby zatrudnili pracownika za darmo i jeszcze na tym zarobili - w
    sumie niezły pomysł hehe.

  • 4. Data: 2006-07-24 13:00:05
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anat" napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z grupowiczów ma jakieś doświadczenia we współpracy z takimi
    > szkołami? Byłbym wdzięczny za wszelkie opinie.

    Zapytaj tutaj (ale najpierw zerknij do archiwum):

    pzdr,
    Aga

  • 5. Data: 2006-07-24 14:45:48
    Od: "rs" <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów ma jakieś doświadczenia we współpracy z takimi
    > szkołami? Byłbym wdzięczny za wszelkie opinie.

    przekret 100%
    jezeli szkole zalezy na nauczycielu napewno nie kaza placic i to tak duzej
    sumy
    ni i jeszcze napisalas ze nie ma gwarancji wiec moim zdaniem niezbyt warto
    ale decyzja zalezy do ciebie