PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Poznań => Android Developer (Java i Android SDK) <=

  • 1. Data: 2021-06-24 18:30:06
    Temat: Poznań => Android Developer (Java i Android SDK) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Misją naszego Klienta jest budowa nowoczesnej firmy, w której
    naukowcy i inżynierowie z różnych dziedzin mogą realizować
    swoje pasje i tworzyć rozwiązania spełniające potrzeby
    najbardziej wymagających klientów.

    Wierzą, że motto "nigdy drudzy" dobrze charakteryzuje ich unikalne
    produkty.

    Obecnie do swojego zespołu poszukują osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Android Developer (Java i Android SDK)
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Projektowanie i implementacja aplikacji mobilnych w technologii
    Android
    * Praca przy projekcie badawczo-rozwojowym
    * Tworzenie testów jednostkowych
    Profil stanowiska:
    * 80% nowe funkcjonalności
    * 10% poprawki
    * 10% spotkania

    ***** Nasze wymagania:

    * Wykształcenie wyższe informatyczne (ewentualnie matematyczne)
    * 2+ doświadczenia w programowaniu w języku Java wykorzystując
    *Android SDK, Android Studio i Gradle
    * Znajomość podstawowych komponentów aplikacji Android: Activities,
    Fragments, Services, Content Providers, Broadcast Receivers i ich
    cyklu życia
    * Znajomość systemu kontroli wersji GIT
    * Znajomość języka polskiego na poziomie biegłym
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość języka programowania Kotlin
    * Znajomość platformy Firebase
    * Znajomość Google Maps SDK
    * Znajomość frameworka Dagger
    * Znajomość komponentów z biblioteki Android Support Library
    * Znajomość zasad projektowania interfejsów aplikacji Android
    * Znajomość metodyki zwinnej Scrum

    ***** Proponujemy:

    * Praca w młodym, ambitnym zespole o bogatym dorobku
    * Udział w ciekawym i innowacyjnym projekcie
    * Wybór formy zatrudnienia - umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa
    zlecenie
    * Długofalowa współpraca
    * Urlop wypoczynkowy bez względu na formę zatrudnienia
    * Możliwość pracy zdalnej
    * Nauka języka angielskiego
    * Przyjazna atmosfera
    * Urodzinowe upominki