PracaGrupypl.praca.szukana › Poszukuje pracy- Janusz Kowalczyk

  • 1. Data: 2002-04-06 07:59:11
    Temat: Poszukuje pracy- Janusz Kowalczyk
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Nazywam się Janusz Kowalczyk.
    Poszukuje pracy biurowej.
    Mieszkam na terenie woj. Dolnośląskiego.
    Moje wykształcenie to TECHNIK ADMINISTRACJI. Obecnie pracóje w Żarowskich
    Zakładach Materiałów Ogniotrwałych. Poszukóje pracy ponieważ Studiuje na
    kierunku Politologi i potrzebne są mi pieniądze- moja praca jest mało płatna.
    Moje umiejętności:
    - znajomość j. rosyjskiego i j. angielskiego
    - bardzo dobra znajomość komputera i wszelkiego oprogramowania
    - prawo jazdy kat. B
    - łatwo nawiązuje kontakty
    - jestem bezkonfliktowty

  • 2. Data: 2002-04-06 20:47:36
    Temat: Re: Poszukuje pracy- Janusz Kowalczyk
    Od: "Jargus" <j...@p...pl>

    Stary, jeżeli chcesz znaleźć dobra pracę, nie rób błędów ortograficznych w
    ogłoszeniu.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia: Jargus