PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odpowiadanie na Oferte CV etc.

  • 11. Data: 2002-03-27 15:36:27
    Temat: Re: Odpowiadanie na Oferte CV etc.
    Od: "Rafal" <r...@w...pl>

    Nikt sie nie czepia kolego Twoich bledow. Nie uwaznie czytasz.
    Ja wyrazilem swoja opinie na temat ewentualnych Twoich negtywnych lub jak
    piszesz czesto ich braku odpowiedzi na wyslane CV.
    Skoro wysylasz CV z tyloma bykami to komus moze sie to nie podobac- no
    ewentualnie chyba ze napiszesz iz jestes dyslektykiem.
    Nie czepiam sie rowniez gdyz jak napisalem nie wiem na jakie stanowisko
    wysylasz te podania. Inne sa kryteria na kierownika inne na sprzedawce. Moze
    akurat w pracy o ktora sie ubiegasz nie jest to argumentem a moze wlasnie
    dlatego pracodawcy nie odpowiadaja na twoje Cv gdyz na pierwszy rzyt oka
    oceniaja Cie negatywnie. Pamietaj iz opinie o Tobie ktos tworzy sobie na
    podstawie tylko i wylacznie listu i nawet jak bedziesz mistrzem swiata to
    nieusprawiedliwia to tak kardynalnych bledow ortograficznych.

    pozdrawiam
    Rafal
    --------------
    Usprawiedliwieniem wlasnej glupoty nie moze byc glupota innych

  • 12. Data: 2002-03-27 15:37:09
    Od: "Vas" <a...@i...net.pl>

    Dysgrafia to nieumiejetnosc pisania "recznego" gdzie sam piszacy niemorze
    rozpoznac co napisal. Jesli chodzi o dyslekcje niewiem czy jest to moda
    teraz.

    Zajmuje sie troche innymi rzeczami niemam kontaktu ze slowem pisanym takze
    moje umiejetnosci ortograficznego pisania w mojej pracy sa absolutnie
    niewazne.

    Jesli chodzi o twoja odpowiedz na Post a nie obok niego. To ja rowniez tak
    uwazam dlatego zaczolem o tym pisac. Moze trzebaby stworzyc jaka baze firm
    ktore nieodpowiadaja na CV?. Szczerze mowiac niechcialbym pracowac w firmie
    ktora w ogloszeniu o prace "zastrzega sobie prawo do nieodpisywania" to taj
    jakby ktos sobie zastrzegl ze "nieszanuje ludzi ,oni nic dlamnie nieznacza
    co mnie obchodzi ich czas ?". Niedawno moja kolezanka jezdzila do Warszawki
    na "rozmowy" z jakiejs ilosci kandydatow(90) zosatalo juz tylko kilku(w tym
    ona) i nawet wtedy po tych wszystkich rozmowach testach nikt jej nieraczyl
    poinformowac ze niedostala tej pracy. Dlamnie to nieje normalne a raczej
    chore. Do tego dodam ze na wyjazdy wydala ponad 150zl ! Co dla czlowieka
    niepracujacego niejest malym wydatkiem.

    Adam Jedrzejewski

  • 13. Data: 2002-03-27 15:40:54
    Od: "Vas" <a...@i...net.pl>

    Jesli chodzi oto to oczywiscie w moim Cv istnieje informacja ze jestem
    dyslektykiem ale CV nieposiada zadnych bledow i jest napisane z tego co wiem
    bardzo dobrze i tak jak powinno byc wedlug najnowszych tredow. Tylko
    dlaczego nienapisales tego od razu ? Moje bledy na grupie dyskusyjnej maja
    sie nijak a zaczely zupelnie inny watek. Co jest troche strata energi.
    Odpisalem juz na 3 albo 4 posty o moich bledach a zaledwie na 2 w temacie.

    Adam Jedrzejewski

    --------------

  • 14. Data: 2002-03-27 16:23:43
    Od: c...@m...com (Leszek Nie)

    On Wednesday, March 27, 2002, at 03:29 , Vas wrote:

> [...]
    > dyskusyjnej nawet z zarzatej dyskusji nikt si nieprzyczepi o bledy. W
    > "Polsce" spotyka sie to bardzo czesto.ehhh szkoda slow.

    Ale wiesz co? Toto się baaardzo źle czyta. I już. Może Twoje CV też
    wymaga od pracodawców tyle męki? Dyslektyk czy dyletant - wsio rawno
    jakie kto sobie znajdzie usprawiedliwienie na nieuctwo... ;-)

    pozdrawiam
    Leszek Nie

  • 15. Data: 2002-03-27 16:28:10
    Od: "Vas" <a...@i...net.pl>

    bez komentarza

    Adam

  • 16. Data: 2002-03-27 16:57:46
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Tak ale chodzi mi bardziej czy jest to kulturalne ?

    1. Jeśli nie ma problemu z "zalewem" CV, masz rację - zwykły brak
    szacunku
    kiepska kultura pracy.
    2. W innym przypadku - brak możliwości technicznej, rekrutacja nierzadko
    stanowi zajęcie dodatkowe w działach personalnych. Wyobraź sobie
    sytuacje, w której jedna osoba zwana dumnie działem kadr zajmuje się
    rozliczaniem 300 pracowników (zwolnienia, urlopy, wynagrodzenia,
    diety,
    szkolenia, programy socjalne, rekrutacja, rozwiązywanie konfliktów,
    etc.)

    > Czy "HINT" uprawnia do chamstwa ? Przed kryzysem firmy tez
    nieodpowiadaly na
    > CV.

    Nie uprawnia.

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 17. Data: 2002-03-27 17:33:14
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Witaj,

    Mnostwo odpowiedzi dostales .... ;)
    Moje zdanie jest takie (z obserwacji) - pracodawcy nie maja dobrze
    zorganizowanej pracy. Jak np. szukaja kandydatki na asystentke, to
    poprzednia jest juz prawdopodobnie na urlopie albo juz jej nie ma. A na
    jedno miejsce przychodzi 200-300 podan. No to jak to przeczytac i jeszcze
    odpisac? To jest smutna rzeczywistosc. Ale tez duze, wydawalby sie dobrze
    zorganizowane firmy, nie odpisuja (bo tak sobie zastrzegly). To niestety
    brak poszanowania czlowieka i brak kultury. Niestety taki kraj - smutne :(

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 18. Data: 2002-03-27 17:35:18
    Od: "Vas" <a...@i...net.pl>

> [...]
    > diety,
    > szkolenia, programy socjalne, rekrutacja, rozwiązywanie konfliktów,

    Tak ale jesli cala wstepna rekrutacja odbywa sie w sieci? Wiadomo e-mail
    itp. Wtedy mysle ze niejest to az tak wielki problem zeby wyslac do kogos
    wczesniej napisany list. Np. Firma Orgin producent gier komputerowych z
    siedziba w Californi (bodajrze) miala process rekrutacji taki: Najpierw
    kandydat musial sie zarejestrowac i uzyskac tzw.Master Key czyli swoj wlasny
    klucz, pozniej kiedy sie go dostalo klucz ten stawal sie ID danego
    kandydata. Kiedy kandydat przeszedl pierwsza faze byl o tym informwany
    pisemnie przez e-mail kiedy zatrzymal sie na ktorym stopniu firma dawala mu
    znac ze niestety ale pry nastepnej rekrutacji firma wezmie przedewszystkim
    pod uwage te osoby ktore dotarly juz tak daleko. Wszystko to bylo opatrzone
    niesamowicie napisanymi listami z bardzo duza wiedza fachowa na temat. Widac
    bylo ze nie rekrutuje jakas "pani Basia" z marketingu ktora jest pociotkiem
    szefa ale fachowcy ktorzy wiedziali jak oceniac potecialnych kandydatow.
    Takze mysle ze jesli chodzi wysylanie CV przez e-mail absolutnie nic chyba
    nikogo nieprzekona ze jest to jakis problem dla dzialow marketingu, a
    zwyczajne zaniedbanie, brak kultury i chamstwo.

    Adam Jedrzejewski

  • 19. Data: 2002-03-27 17:50:03
    Od: "Vas" <a...@i...net.pl>

    Tak. Ale chodzilo mi w zasadzie o jedna rzecz. Nie o sama rekrutacje nawet
    moze nie o poszanowanie dla czlowieka tylko oto w jaki sposob buduje sie
    silna gospodarke. Mysle ze niebuduje sie jej niewysylajac odpowiedzi na
    oferte o prace i majac gdzies ludzi. Tyle sie mowi ze Polska sie zmienia ale
    w co ona sie zmienia? I w ktora strone? Jelsi nadal rzeczy elementarne
    nieznacza nic? Niemorzna budowac konia na drewnianych albo jeszcze lepiej
    wacianych nogach. Bo on sie poprostu zawali , a zaplaca za to wszyscy ci
    ktorzy tutaj mieszkaja. Jesli firma niedaje sobie rady z CV swoich
    przyszlych pracownikow to jak ona da sobie rade na Europejskim rynku ? Jak
    daje rade z zarabianiem pieniedzy ? Mysle ze polscy "biznesmeni i
    managerowie" jeszcze niemiali do czyniania z wielkimi firmami ktore dzialaja
    niczym "syndykaty" i gdzie niema miejsca na pomylke. Firmy w ktorych osoba
    pracujaca wie ze jest "wojownikiem" (np. Arthur Andersen). Niema szans z
    takim rynkiem bez elementarnych zmian w mentalonosci polakow.

  • 20. Data: 2002-03-27 18:56:43
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyskusyjnej nawet z zarzatej dyskusji nikt si nieprzyczepi o bledy. W
    > "Polsce" spotyka sie to bardzo czesto.ehhh szkoda slow.

    co nie uprawnia cie do nieodpowiadania POD cytatem (i ciecia tychze)
    poza tym nie widze problemu: masz przeciez pod F7 w outlooku sprawdzanie
    pisowni
    twoja dysleksja nie upowaznia cie do "zmuszania" innych do kombinowania "co
    autor mial na mysli"... :)))
    pozdr
    seb