PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzielo - pare pytan › Odp: umowa o dzielo - pare pytan
  • Data: 2002-06-25 14:11:55
    Temat: Odp: umowa o dzielo - pare pytan
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

    > A jak jest z zabezpieczniem tej sumy w wypadku prywatnego ubezpieczyciela?

    nie wiem, trzeba by sie dowiedziec. Zapewne istnieje jakis obowiazkowy
    fundusz gwarancyjny, utrzymywany przez wszystkich obecnych na rynku
    ubezpieczycieli. Trzeba miec jednak swiadomosc, ze w pzypadku plajty firmy
    zapewne nie dostaniesz 100% oczekiwanych kwota, a co najwyzej zwrot wkladu
    (calego lub jego wiekszosci).

    > Bo przykladowo moja mama pare dobrych lat odkladala do banku.
    > Oprocentowanie bylo takie, ze miesiecznie dostawala wiecej niz z
    > ewentualnej emerytury (panstwowej). Niestety obecnie oprocentowanie
    > znacznie spadlo i gdyby tylko na nim polegac byloby ciezko...

    pomyslcie o obligacjach Skarbu Panstwa, sa nieco lepiej oprocentowane.
    Ew. -> akcje, choc to bardziej ryzykowne.

    > Jesli dobrze pamietam to jakis bank w swojej ofercie rowniez to oferowal.

    Na prowadzenie dzialalnosci ubezpieczeniowej trzeba miec koncesje, jak samo
    jak na prowadzenie dzialalnosci bankowej. Spojrz w w/w oferte, moze byl np.
    to PKO SA i oferowal jako dodatek ubezpieczenie na zycie Amplico (firma
    corki PKO SA), albo Bank Slaski i ING?

    --

    pozdrawiam,

    glos