PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca, choroba a kasa chorych › Odp: praca, choroba a kasa chorych
    From: "Maryś" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: praca, choroba a kasa chorych
    Date: Fri, 10 Jan 2003 12:33:08 +0100

    miałam ten sam problem, złamałam nogę i żaden lekarz, ani przychodnia w
    Radomiu nie chcieli mnie leczyć (chociaż składki ZUS były za mnie płacone),
    musiałam więc zmienić kase chorych na mazowiecką. Ale to nie koniec
    nieszczęć, bo nadal jestem zameldowana na śląsku. W wyniku tych akrobacji i
    ignoracji pracowników przychodni nie mogłam się ubiegać o odszkodowanie
    (choć był to wypadek w pracy).
    Uważam, że kasy chorych to mafia i może "jakoś tam" się rozliczają między
    sobą, ale nie liczyłabym na to, że zajmą się Tobą jakoś szczególnie.

    Pozdrawiam i życzę duuuuuuuuużo zdrowia
    Maryś