PracaGrupypl.praca.dyskusjenapisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji › Odp: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
  • Data: 2003-01-21 10:47:28
    Temat: Odp: napisz program to przejdziesz kolejny etap rekrutacji
    Od: "Rafal" <?@?.?> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0j5nf$9gd$...@n...onet.pl...

    > Kupując samochód to chyba zmniejszasz podaż ? Cena raczej się obniży.

    Raczej jednak nie. Jeżeli podaż się zmniejsza to cena się podwyższa.
    Zresztą ja mówiłem o tym, że chcąc kupić samochód - zwiększam popyt, co
    zresztą też prowadzi do podwyższenia ceny.

    > Chodzi o pracę za darmo, o to, że pozwalamy aby pracodawca nie płacił.
    > Jeżeli uda mu się zatrudnić kogoś za darmo nie łudźmy się, że za kilka
    > miesięcy zacznie wypłacać pensje.

    Owszem za darmo jeżeli chodzi o pienądze. Ale napisałem, że zamiast pensji
    tacy pracownicy dostają inne korzyści. Tak więc jest to dla nich opłacalne.
    Nie można mówić, że oni w ten sposób psują rynek.
    Rynek psuje ten, kto zmusza siłą kogoś do podjęcia decyzji, która jest dla
    niego niekorzystna.
    A Ci ludzie pracują za darmo z własnej woli. Wolą takie coś niż nie pracować
    wogóle i nie zdobywać doświadczenia.
    Kwestia priorytetów - każdy określa je subiektywnie - można się z taką oceną
    zgodzić albo nie - ale głupotą jest kwestionowanie faktu, że ktoś ma takie
    priorytety a nie inne.

    Rafał