PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Odp: "informatycy"...
  • Data: 2002-07-02 18:28:28
    Temat: Odp: "informatycy"...
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afs851$77p$...@n...tpi.pl...
    Delphi,
    > sie
    jest
    > ze
    >
    > Powiedz mi prosze - czy jedynie wyzsza matematyka uczy analitycznego
    > myslenia? Czemuz niby nauka programowania nie mogla sie wiazac z takim
    > treningiem?

    Poniewaz programowanie w pewnym sensie opiera sie na matematyce. Umiejac
    rozwiazywac konkretne problemy z matematyki bedziesz umial je ulozyc w
    odpowiedni algorytm i napisac w dowolnym jezyku, ktory znasz. Nauka
    programowania jako takiego uczy Cie sposobow i zasad, rzadzacych
    programowaniem ale nie konstruktywnego rozwiazywania problemow.

    > Oczywiscie, ale czemu mam wrazenie, ze w pojeciu "podbudowa teoretyczna
    > programowania" kryja sie dla wielu osob takie rzeczy jak wyzsza
    matematyka,
    > algorytmika itd?

    A co chcialbys, zeby sie krylo... manual??

    Kania