PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na jakich pracownikow z branzy Informatyka jest najwieksze zapotrzebowanie na rynku ?

  • 1. Data: 2005-04-13 10:06:08
    Temat: Na jakich pracownikow z branzy Informatyka jest najwieksze zapotrzebowanie na rynku ?
    Od: "york" <r...@w...pl>

    Chodzi mi o rynek w Polsce i na swiecie .
    Czy sa to programisci np. c++
    php
    java
    a moze cos jeszcze innego ?

    Ktorzy z nich maja najlepsza przyszlosc ?
    Z tego co ostatnio zaobserwowalem, to najwiecej jest
    osob , ktore zajmuja sie tworzeniem stron www.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-13 10:10:40
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

> [...]
    > java
    > a moze cos jeszcze innego ?
    >
    > Ktorzy z nich maja najlepsza przyszlosc ?

    Eksperci, w kazdej dziedzinie:-)

    pozdr
    zasiu

  • 3. Data: 2005-04-13 10:20:05
    Od: "york" <r...@w...pl>

    Użytkownik "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl> napisał w wiadomości

    > Eksperci, w kazdej dziedzinie:-)

    Zgadzam sie z tym calkowicie.
    Najlepsi zawsze maja prace , ale chodzi mi czysto teoretycznie
    o stwierdzenie w jakiej dziedzinie najwieksze jest zapotrzebowanie
    na pracownikow. Z tego co ja zaobserwowalem to obecnie
    sporo szukaja programistow C++ i Java , a najwiecej
    lapia mlodych ludzi za marna kase do PHP i robienia prostych stron.
    Jak grzyby po deszczu powstaja firmy tworzace strony interenetowe
    i wedlog mnie rynek juz robi sie pomalu zapchany dla tych srednich
    firm.

  • 4. Data: 2005-04-13 12:16:08
    Od: "F.M.T" <f...@b...ble>

    "york" <r...@w...pl> wrote in message
    > Re: Na jakich pracownikow z branzy Informatyka jest najwieksze
    > zapotrzebowanie na rynku ?
    > Chodzi mi o rynek w Polsce i na swiecie .

    Na tanich

    FMT

  • 5. Data: 2005-04-13 12:45:22
    Od: Arkadius Hauke <h...@p...de>

    york wrote:
    > Chodzi mi o rynek w Polsce i na swiecie .
    > Czy sa to programisci np. c++
    > php
    > java
    > a moze cos jeszcze innego ?

    Moim zdaniem programiscie C++ i Java.. pozatym dosc duzo szuka sie
    specjalistow SAP, duzo dzieje sie tez na rynku programowania systemow
    samochodowych (Siemens VDO). Tak mniej wiecej wygalda to na niemieckim
    rynku..

  • 6. Data: 2005-04-13 13:22:06
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > a moze cos jeszcze innego ?
    >
    > Ktorzy z nich maja najlepsza przyszlosc ?
    > Z tego co ostatnio zaobserwowalem, to najwiecej jest

    Najwieksze zapotrzebowanie jest na wysoko wykwalifikowanych, z duzym
    doswiadczeniem we wlasnej dziedzinie ( chodzi mi oto, ze to nie byl admin
    linux/windows , programista C++, delphi, vb, php, asp, css, jscript,
    vbscript, vba, grafik od flasha itd. wszystko w jednym ). Mysle, ze kazdy
    kto jest naprawde dobry to znajdzie prace.
    Jarod

  • 7. Data: 2005-04-13 14:11:32
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

> [...]
    > vbscript, vba, grafik od flasha itd. wszystko w jednym ). Mysle, ze kazdy
    > kto jest naprawde dobry to znajdzie prace.

    zgadzam sie z kolega ale teraz sa takie ogłoszenia :) ze smiech mnie
    czasami ogarnia :)

  • 8. Data: 2005-04-13 14:23:00
    Od: "taoo" <f...@w...pl>

    Użytkownik "york"
    > Jak grzyby po deszczu powstaja firmy tworzace strony interenetowe
    > i wedlog mnie rynek juz robi sie pomalu zapchany dla tych srednich
    > firm.

    Jeśli chodzi o tworzenie stronek to rynek zapchał się już jakieś dwa lata
    temu!

    taoo

  • 9. Data: 2005-04-14 09:21:27
    Od: "zzZZzz" <a...@v...pl>

    Użytkownik "Daniel" <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    a najlepiej jak jeszcze ma miotle do plecow przywiazana i robi sa
    sprzataczke dodatkowo :-}
    coz takie wymagania ... dziesiejszego rynku hrhr %)

    jak ktos szuka wszystko w 1 to potem i tak byle co dostaje :-]

    w kanadzie bardzo duza pochwala zbierani sa inforamtycy od utrzymania ruchu
    w sieci, administratorzy, oraz programisciu
    duze firmy bardzo cenia sobie specjalistow, znajomy szukam 1,5 roku
    czlowieka na stanowisko pomocnika glownego it
    place jakie sa to wiadomo :-)

  • 10. Data: 2005-04-14 12:27:25
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Arkadius Hauke" <h...@p...de> napisal w
    wiadomosci news:425d1460$0$20886$bc1648c9@news.kamp.net...

> [...]
    > specjalistow SAP, duzo dzieje sie tez na rynku programowania systemow
    > samochodowych (Siemens VDO). Tak mniej wiecej wygalda to na niemieckim

    Tyle ze trudno wyszarpac porzadnego SAP-era