PracaGrupypl.praca.szukana › Lublin technik ekonomista kobieta 24 lata

  • 1. Data: 2003-07-02 10:22:37
    Temat: Lublin technik ekonomista kobieta 24 lata
    Od: m...@p...onet.pl

    Jestem młodą, energiczną kobieta, bardzo szybko przyswajającą sobie nowa wiedzę.
    Pragnę podjąc nowa pracę, aby móc się dalej rozwijać. Z zawodu jestem
    technikiem ekonomista. Mam doświadczenie w biurze podatkowym, posiadam widzę z
    zakresu podatków, rachunkowości, kadr i zus-u. Ponadto biegle obsługuję
    komputer, bardzo szybko pisze na maszynie i komputerze. Posługuje się w stopniu
    porozumiewawczym językiem angielskim. Płynnie poruszam się po internecie.
    Posiadam równiez prawo jazdy kat.B
    Chetnie podejmę pracę w biurze w Lublinie
    Mój e-mail: m...@p...onet.pl