PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lot na rozmowy, przewóz garnituru

  • 1. Data: 2007-06-17 16:38:52
    Temat: Lot na rozmowy, przewóz garnituru
    Od: "Maciek Dobrzanski" <s...@p...com>

    Witam.

    Mam pytanie związane z lotem Ryanairem - zabieram ze sobą małą torbę
    mieszczącą się mniej więcej w wymiary bagażu podręcznego, aczkolwiek muszę
    ze sobą zabrać także oficjalne wdzianko. Czy oprócz bagażu będę mógł zabrać
    do środka także dodatkowo garnitur w pokrowcu, tak jak to jest np. z torbą
    na aparat/notebook? Czy też musiałbym to zrobić raczej wymiennie z bagażem
    podręczym, który wówczas musiałby pójść na standardową odprawę?

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2007-06-17 21:37:41
    Temat: Re: Lot na rozmowy, przewóz garnituru
    Od: "Katrin" <k...@w...pl>

    kiedyś w tej sprawie dzwoniłam na lotnisko w Rębiechowie
    powiedzieli mi, że można na pokład zabrać gajer
    w pokrowcu jako dodatek

    nie wiem czy to zależy od linii lotniczych

    K.