PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Łódź => Specjalista SEM / PPC <=

  • 1. Data: 2022-06-28 12:00:08
    Temat: Łódź => Specjalista SEM / PPC <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym Klientem jest jeden z największych globalnych dystrybutorów
    komponentów elektronicznych, elektrotechnicznych, wyposażenia
    warsztatowego oraz automatyki przemysłowej.

    Skalę klienta, jak również Twojej pracy najlepiej oddają liczby:
    1200 producentów, 500000 artykułów dostępnych od ręki, 6000
    komponentów wydawanych co minutę, zamówienia trafiają do 150
    krajów.

    *****
    ***** Specjalista SEM / PPC
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Tworzenie i optymalizacja rozbudowanych kampanii Google Ads w
    kilkudziesięciu krajach na świecie (ponad 1 mln słów
    kluczowych na koncie);
    * Monitorowanie kampanii w zakresie ustalonych budżetów;
    * Współpraca z dedykowanym opiekunem Google;
    * Planowanie strategii, poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań;
    * Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych kampanii.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
    * Znakomita znajomość narzędzi Google Ads, Google Ads Editor,
    Google Merchant Center, Google Analytics (mile widziane
    certyfikaty Google);
    * Dobra znajomość MS Excel / Google Sheets (umożliwiająca analizę
    wyników prowadzonych kampanii i dużej ilości danych);
    * Umiejętność prowadzenia kampanii w sieci wyszukiwania, reklamowej
    i Product Listing Ads;
    * Analityczne myślenie i wyciąganie wniosków, podejmowanie decyzji
    na podstawie danych;
    * Wykształcenie wyższe;
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
    * Samodzielność w realizacji zadań i organizacji pracy.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie z Search Ads 360 (DoubleClick)

    ***** Oferujemy:

    * Dofinansowanie zajęć sportowych;
    * Prywatna opieka medyczna;
    * Dofinansowanie nauki języków;

[...]