PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Poznań => Trener Szkoleń Technicznych <=

  • 1. Data: 2022-06-28 10:30:06
    Temat: Poznań => Trener Szkoleń Technicznych <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest <b>dystrybutor zaawansowanych technologii
    telekomunikacyjnych</b>. Istnieje na rynku od 2005 roku,
    koncentruje swoją działalność na oferowaniu Partnerom
    zaawansowanych technologii czołowych światowych producentów.

    Firma wspiera Partnerów w tworzeniu, administracji i zarządzaniu
    infrastrukturami do transmisji głosu, które z jednej strony
    redukują koszty i nakłady, a z drugiej zapewniają
    przedsiębiorstwu odpowiedni poziom bezpieczeństwa.

    W związku z poszerzaniem zakresu działania, firma poszukuje
    kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** Trener Szkoleń Technicznych
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Realizacja szkoleń IT dla kadry technicznej firm partnerskich i
    klientów,
    * Opracowywanie programów i konspektów szkoleń technicznych dla
    specjalistów, inżynierów sieciowych,
    * Przygotowywanie zaplecza i pomocy dydaktycznych wymaganych podczas
    szkoleń,
    * Stały rozwój warsztatu trenerskiego w oparciu o najnowsze metody i
    narzędzia szkoleniowe,
    * Ciągłe doskonalenie kompetencji dotyczących technologii,
    produktów oraz narzędzi koniecznych do realizacji szkoleń.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek: sieci
    komputerowe, telekomunikacja,
    * Bardzo dobra znajomości języka angielskiego umożliwiająca
    swobodną komunikację biznesową z uwzględnieniem terminologii
    specjalistycznej, znajomość dodatkowych języków
    umożliwiająca prowadzenie szkoleń stanowić będzie
    niewątpliwy atut,
    * Co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z sieciami (sprzęt
    Cisco lub Avaya lub Palo Alto lub Huawei)
    * Znajomość nowoczesnych narzędzi dydaktycznych, umiejętność
    obsługi narządzi do pracy zdalnej,
    * Komunikatywność, otwartość i umiejętność współpracy,
    pozytywna i pewna siebie osobowość,

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Ukończenie kursu CCNA lub odpowiednika będzie dodatkowym atutem.

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
    * Możliwość pracy zdalnej
    * Stały kontakt z zagranicznymi klientami,
    * Prywatna opieka medyczna dofinansowana przez pracodawcę,
    * Pakiet sportowy.Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z
    przyjazną atmosferą,
    * Pełen pakiet szkoleniowy,

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>