PracaGrupypl.praca.dyskusje › Likwidacja firmy, odprawa, zmiana umowy

  • 1. Data: 2002-03-06 06:20:30
    Temat: Likwidacja firmy, odprawa, zmiana umowy
    Od: "bellboy" <b...@h...pl>

    Pracuję od 12 lat w sp. z o.o. na pełnym etacie. Firma jest niewielka,
    zatrudnia kilkanaście osób. Istnieje prawdopodobieństwo, że pojawią się
    kłopoty z zamówieniami na nasze usługi. Tu 2 pytania:
    1. Czy w przypadku likwidacji firmy należy mi się odprawa, a jeśli
    tak to w jakiej wysokości.
    2. Chodzą słuchy, że zarząd chce nam zaproponować zmianę umowy
    z umowy o pracę na umowę o współpracy. Czy mają prawo dać mi wypowiedzenie
    i na jakiej zasadzie, żeby mogli uniknąc wypłacania odprawy.Czy muszę sie
    zgodzić na nowe warunki, a jesli sie nie dogadamy to czy mam szansę dostać
    odprawę.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl
    mailto b...@i...net.pl