PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZUKANIE PRACY 2 !!!

  • 1. Data: 2002-03-06 00:11:57
    Temat: SZUKANIE PRACY 2 !!!
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Pamiętaj !!!
    1) Pracując podstępluj sobie czyste kartki firmowe lub zwykłe A4 pieczątkami do
    jakich masz dostęp. Najlepiej kierownika, dyrektora.
    2) Na nich napiszesz sobie referencje, ale nie "cukruj"! Wpisz konkretne fakty
    z dokonań swojego szefa, kolegi lub tego co sam zrobiłbyś. Przypisz je sobie.
    3) Wszystko datuj nawet 6 miesięcy wcześniej. Powiesz, że poprosiłeś o
    referencje, bo skończyłeś np. jakiś projekt. A o referencje prosi się w okresie
    kiedy pracodawca ma dobre zdanie o tobie. W dowolnej chwili.
    4)Szef to matoł, więc pracując już szukasz innej pracy i wysyłasz CV z nowymi
    referencjami - TYLKO KSERO !!! Pamiętaj - ksero nie jest dowodem oszustwa !
    5)Zawsze pisz w CV i swoich wspaniałych referencjach o tym, o czym masz jakąś
    wiedzę.Moga spytać.
    6) W najgorszym wypadku jak (wyjdzie) wyrzucą Ciebie (0,001% szansy) lub po
    prostu nie zatrudnią.
    7)Szefowie często są matołami, więc i tak nie sprawdzą twojej wiedzy.
    8)Nigdy nie pisz i nie mów o bezrobociu, wyrzuceniu itp (czytaj Szukanie Pracy
    cz. 1)

  • 2. Data: 2002-03-06 08:47:58
    Temat: Re: SZUKANIE PRACY 2 !!!
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    Mimo iż czasem stoje po drugiej stronie w "kiku" kwestiach masz rację, choć
    troche przerysowałeś i użyłeś słów których ja bym nie użył.
    Odnoszę się przede wszystkim do SZUKANIA PRACY 1, bo 2 to już zachacza o
    paragrafy i kategorycznie odradzam, bo wśród pracodawców jest wiele
    formalistów i tacy jak przyłapia cię na fałszerstwie to może się to źle
    skończyć.

    Twoje "rady" służa jednemu - dostania się na interview, tylko co dalej.
    Kłamać na papierze to jedna sprawa a prosto w oczy to już zupełnie inna
    historia. Dobry pracodawca z pewnością zdażył sie juz poznać na ludziach i
    potrafi rozpoznać blagierów.

    Nie ma jednak nic złego w lekkim "upiększaniu " cv. Coś co dla jednego jest
    wklepywaniem danych do bazy dla kogos innego będzie zarządzaniem bazą
    danych.

    NIe kłamać, tylko upiększać, i być doskonale przygotowanym na rozmowę i mieć
    przećwiczone odpowiedzi na potencjalne pytania.

    Generalnie wygrywają osoby wyróżniające się !!!
    A dla informatyków i sieciowców polecam zebranie również referencji od
    kolegów (jak najwięcej). W firmach (nie informatycznych) sieciowcy i
    informatycy maja opinię osób nie potrafiących utrzymywać dobrych kontaktów z
    resztą załogi. Ot taki steerotyp. A może właśnie szansa na wyróżnienie
    się:))

    A tak na marginesie polecam ci zostanie pracodawcą to pewnie trochę zminisz
    zdanie i moze sie zdarzyć, że w pierwszynm zdaniu SZUKANIA PRACY 1 zmienisz
    pracodawców na inny wyraz. Jaki ? Hm who knows?

    PZDR
    Quba
    www.vidi.biz.pl

  • 3. Data: 2002-03-06 11:13:55
    Od: "Pracodawca" <p...@h...com>

    No coz, zycze powodzenia. "Zarobisz" dyscyplinarke to zmienisz nastawienie.

    Pracodawca

  • 4. Data: 2002-03-06 18:47:21
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On 6 Mar 2002 01:11:57 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Pamiętaj !!!
    >1) Pracując podstępluj sobie czyste kartki firmowe lub zwykłe A4 pieczątkami do
    >jakich masz dostęp. Najlepiej kierownika, dyrektora.
    [ciach...]
    >8)Nigdy nie pisz i nie mów o bezrobociu, wyrzuceniu itp (czytaj Szukanie Pracy
    >cz. 1)
    Hmmm po wczuciu sie w temat stwierdzam ze to daje rezultaty ale przy
    przyjmowaniu sie do upadajacej firmy panstwowej albo jakiegos urzedu.
    Jesli ktos nie wierzy to niech sprobuje kontaktow z jednym albo
    drugim.

    Pzdr
    Limfo