PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto już był na testach w P&G? Pytania o konkrety

  • 1. Data: 2003-04-24 14:42:21
    Temat: Kto już był na testach w P&G? Pytania o konkrety
    Od: "Goszki" <N...@g...pl>

    Witam,

    Wiem, że ten temat był już poruszany ale nie udało mi się
    znaleźć jakiegoś rozsądnego opisu tego, jak wyglądają "od
    środka" testy numeryczne w P&G.

    To pytanie do wszystkich, którzy byli już na wspomnianych
    testach lub znają kogoś, kto był i opisywał Wam szczegóły.
    Jeśli to możliwe, chciałbym uniknąć ogólnych opinii, a
    poznać jak najwięcej faktów.

    Czy moglibyście napisać, jak najbardziej szczegółowo, jak te
    testy wyglądają?

    Chodzi mi o takie szczegóły, jak:
    - ile jest możliwości wyboru do poszczególnych pytań ?
    - czy zawsze jest tylko 1 możliwość poprawnego wyboru ?
    - czy poza pojedynczymi literami są też ich kombinacje w
    odpowiedzi? (czy są np. możliwości odpowiedzi: A-10, B-20,
    C-30, D-40, AC-50, AD-60, czyli czy utrudnione jest
    "strzelanie") ?
    - czy są punkty ujemne ?
    - czy wszystkie pytania są oceniane jednakowo ?
    - czy pamiętacie nazwę firmy, która przygotowuje testy?
    (może zapamiętaliście jakiś symbol, skrót - np. SHL ?)
    - w jakim są języku ?
    - czy można używać kalkulatora ?
    - czy można bazgrać (robić notatki) po treści pytań ?
    - czy tabele/wykresy do pytań znajdują się wszystkie na 1
    stronie i trzeba się zorientować, o którym z nich jest mowa
    w danym pytaniu, czy poszczególne pytania zaczynają się od
    właściwej tabeli/wykresu lub są one jakoś inaczej
    jednoznacznie opisane i nie trzeba ich szukać?
    - czy pytania dotyczące różnych tabel/wykresów są
    wymieszane, czy poukładane seriami na zasadzie:
    wykres/tabela i pytania do niego...wykres/tabela i pytania
    do niego...wykres/tabela i pytania do niego itd ?
    - czy jest analiza tekstu czy tylko testy numeryczne?
    - jaką taktykę radzicie obrać w przypadku braku czasu:
    strzelać, czy zostawić bez odpowiedzi?
    - jak oceniacie generalnie ich poziom ? czy jest zbliżony do
    tego, który prezentuje firma na swoich stronach, jako
    przykład ?

    Podzielcie się generalnie swoimi wrażeniami, może macie
    jeszcze jakieś dodatkowe spostrzeżenia? Czy jest na grupie
    ktoś, komu udało się te testy zaliczyć ? Wówczas pojawia się
    pytanie o przebieg rozmowy kwalif., która ma miejsce zaraz
    po nich. Czego ona dotyczy i jak wygląda ?

    Udało mi się znaleźć kilka stron z testami (np. shl) ale nie
    wiem, czy ich poziom można w jakiś sposób odnieść do tego,
    jaki jest bezpośrednio w tej firmie.

    Myślę, że odpowiedzi, za które z góry dziękuję, zainteresują
    wszystkich grupowiczów.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniach
    Goszki

  • 2. Data: 2003-04-25 07:30:06
    Temat: Odp: Kto już był na testach w P&G? Pytania o konkrety
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Goszki <N...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b88t4b$lel$...@n...news.tpi.pl...

    [...]

    > - jak oceniacie generalnie ich poziom ? czy jest zbliżony do
    > tego, który prezentuje firma na swoich stronach, jako
    > przykład ?

    Zamiast odpowiadać na każde pytanie z osobna, chciałem Ciebie odesłać do
    testu przykładowego, który mają na stronie, ale widzę, że to widziałeś.
    W takim razie powiem Ci tylko, że test jest dokładnie tego rodzaju co na
    stronie (te same zasady udzielania odpowiedzi itd. - tyle tylko, że pytań
    jest więcej), tak więc sam możesz sobie odpowiedzieć na większość Twoich
    wątpliwości.
    Kalkulatora można używać (przynajmniej jakieś 3 lata temu można było)
    Strzelać bym nie radził. Zdaje się są punkty ujemne (ale tego nie pamiętam
    na pewno).
    Pytania są w sumie proste, więc nie módl się nad każdym pytaniem tylko
    odpowiadaj tak jak Ci wyszło za pierwszym razem.
    Jezeli masz wątpliwości to wrócisz potem jak starczy Ci czasu.

    Rozmowa po teście jest zwykłą rozmową jakie przeprowadza się w każdej firmie
    na pierwszym etapie rekrutacji (dlaczego akurat tutaj, twoje plany itp.)

    Rafał

  • 3. Data: 2003-04-25 21:57:03
    Temat: Re: Kto już był na testach w P&G? Pytania o konkrety
    Od: "Goszki" <N...@g...pl>

    "Rafal" <?@?.?> wrote in message
    [...]

    > test jest dokładnie tego rodzaju co na
    > stronie ...

    Krótko, zwięźle i na temat.
    O to właśnie mi chodziło, dzięki serdeczne

    Gdybyś jeszcze coś sobie przypomniał, daj znać.

    Miłego weekendu

    pozdr
    Goszki