PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoszty w Sądzie Pracy - jak je liczyć? › Koszty w Sądzie Pracy - jak je liczyć?
    From: "bca" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Koszty w Sądzie Pracy - jak je liczyć?
    Date: 1 Apr 2005 09:18:29 +0200

    Jak liczy się koszty w Sądzie Pracy?
    Czy mogę liczyć tylko koszty 3 lata wstecz od wniosku o zwrot kosztów, czy
    również te starsze?
    Czy koszty liczone są od czasu trwania procesu?, ilości rozpraw?

    Czy są jakieś koszty liczone od grubości akt sprawy?
    Jaka jest cena za stronę?
    Czy liczyć tylko strony pisane przez siebie?
    Czy liczyć strony załączników moich?, strony przeciwnej?
    Czy pełnomocnictwo/wycofanie pełnomocnictwa to też strona?
    Czy pisma pisane w związku z procesem, ale nie skierowane do Sądu to też strony
    (np. propozycja ugody, do Sądu tylko &#8222;do wiadomości&#8221;)?
    Czy liczyć strony pisane przez Sąd?
    Czy liczyć strony pisane przez pozwanego?
    Co ze stronami pisanymi przez adwokata, jeśli reprezentował mnie krótko np. 2
    miesiące?

    Czy mogę doliczyć koszty listów poleconych?, koszt wysłania faxów?
    Czy mogę doliczyć koszty dojazdu do Sądu, w związku ze składaniem pism przez
    biuro podawcze?

    Czy mogę liczyć dojazd na rozprawy?
    Czy muszę mieć potwierdzenie, bilet inny dowód?
    Czy cenę dojazdu mogę liczyć po cenie dojazdu komunikacją miejską i podmiejską
    itp. bez dostarczania dowodów?
    A jeśli wezmę taksówkę, to czy będzie to uznane?
    Czy mogę doliczyć koszt dojazdu pełnomocnika, jeśli był nim członek rodziny?
    Czy mogę doliczyć koszt dojazdu do adwokata, jeśli był mi przydzielony z urzędu?

    Czy do kosztów dolicza się cenę nieobecności w pracy? tzn. czy mogę policzyć za
    każdy dzień tyle co ekwiwalent za urlop za 1 dzień?
    (W pracy w tych dniach mam różnie: czasem &#8222;nieobecność usprawiedliwioną &#8211;

    bezpłatną&#8221;, czasem zwyczajny urlop &#8211; ale ja go przecież straciłam, czyli
    w/g
    mnie też się należy)
    Jak się liczy mój czas podczas bezrobocia z zasiłkiem? bez zasiłku?

    Czy mogę doliczyć koszty papieru?, xero?, zakupionej literatury?, tuszu do
    drukarki?
    A jeśli nie mam potwierdzenia zakupu?

    Czy mogę doliczyć koszty nieudokumentowanych porad prawnych?

    Gdzie jest o tym napisane?
    Jakiś numer ustawy, dziennik ustaw itp.?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    BCA