PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym

  • 31. Data: 2005-04-14 07:10:28
    Temat: Re: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > reasumując - ktos chce wyłudzić CV

    Nie ... akurat tym razem nie.

  • 32. Data: 2005-04-14 07:52:38
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Lekarstwem na spam taki okazało się dopiero "udziwnienie" nazw kont.
    > Co wszytko oczywiście wyjaśnia tylko pojawienie się spamu na
    > wewnętrznych kontach, ale nie zainteresowanie spamerów domeną.

    Do nas kiedys przyszedl list reklamujacy viagre z odpowiednimi
    obrazkami, ktore mialy niby uwidocznic efekty jej dzialania ...

    Mail przyszedl na publiczną liste dyskusyjną na ktorej byly tez
    osoby z zarządu .. ;-)

  • 33. Data: 2005-04-18 18:59:27
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-14, Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> wrote:
    > A masz rację. Z tym, że nie o łańcuszki koniecznie chodzi. Najgorsze
    > są święta - dostałem np. życzenia świąteczne od trzech bardzo
    > szacownych redakcji (gdzie daję reklamy). W polu adresata rekordzista
    > zamieścił ponad 100 adresów odbiorców życzeń!!! Nie potrafią nawet
    > nadać listu z prostym ukryciem adreasatów.
    Ja sobie obiecuję, że kiedyś siądę i na spokojnie napiszę tekst dlaczego
    nie należy tego[1] robić. I nieświadomym będę podsyłał linka. Bo jak na razie
    działa to tak, że jak dostaję coś takiego to tu mi gula rośnie, oczy bielmem
    zachodzą i piszę tak, że w pięty idzie :)

    [ciach]
    > Stąd też bierze się spam na adresach wewnętrznych o bardziej oczywistym
    > brzemieniu.
    To się nawet dorobiło własnej nazwy: atak słownikowy :)

    > Do tego drugiego przyczyniają się osoby bezmyślne, chociaż czasem
    > nawet pełne dobrych intencji.
    Jak to mówią: dobrymi chęciami piekło brukowane...

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] słać łańcuszków, masowych wysyłek, ujawniać zawartość swojej książki
    adresowej, etc...
    --
    Co wolno Adminowi, to nie Użytkownikowi
    /z pamiętnika administratora/