PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym

  • 1. Data: 2005-04-13 12:28:43
    Temat: Kontakt na bezpłatne konto pocztowe w ogłoszeniu rekrutacyjnym
    Od: " Eddie" <s...@g...pl>

    Ogłasza się jakoby Comarch S.A. Duża, znana firma. Ale aplikacje proszą
    przesyłać na bezpłatne konto mailowe @wp.pl?
    Co o tym myślicie? Czy w ogóle odpowiadacie na takie ogłoszenia?
    http://www.praca.pl/article/local/1139263.html
    Pzdr
    Eddie

  • 2. Data: 2005-04-13 12:32:07
    Od: "Yanas" <y...@o...pl>

    koles liczy na tysiące aplikacji a konto wp obecnie ma wielką pojemnosc.

    nic dziwnego.

  • 3. Data: 2005-04-13 12:34:01
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Eddie napisał :

> [...]
    > przesyłać na bezpłatne konto mailowe @wp.pl?
    > Co o tym myślicie? Czy w ogóle odpowiadacie na takie ogłoszenia?

    bronią się przed spamem!
    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-04-13 12:35:26
    Od: "bca" <p...@o...pl>

    Jeśli masz pewność, że bezpłatne - olej to.
    Ale ta końcówka nie musi o tym świadczyć.

    (Jest jakiś przepis ZUS-owski, że kożystając z płatnika, trzeba dane wysyłać z
    PŁATNEGO konta e-mail. Czyli jeśli firma korzysta z bezpłatnego konta jest
    niewiarygodna, ale powtarzam ta końcówka nie musi o tym świadczyć. Wiele
    popularnych serwerów na tych samych końcówkach (domenie) udostępnia zarówno
    konta płatne jak i bezpłatne, tylko na innych zasadach - za pieniądze jest
    więcej usług)

  • 5. Data: 2005-04-13 12:36:16
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 12:28:43 +0000 (UTC), Eddie
    <s...@g...pl> napisał:

> [...]
    > przesyłać na bezpłatne konto mailowe @wp.pl?
    > Co o tym myślicie? Czy w ogóle odpowiadacie na takie ogłoszenia?

    Zadzwoń do Daniela Stankiewicza...
    Może wczesniej sprawdź, czy publiczny numer telefonu do Comarchu jest
    mniej-więcej podobny (powiedzmy, z pominięciem dwóch-trzech ostatnich cyfr)

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 6. Data: 2005-04-13 13:01:33
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 13 Apr 2005 12:28:43 +0000 (UTC), " Eddie"
    <s...@g...pl> zakodował:

    >Co o tym myślicie? Czy w ogóle odpowiadacie na takie ogłoszenia?
    >http://www.praca.pl/article/local/1139263.html

    http://www.uzp.gov.pl/biulety/2004/211/211_7621.html
    Więc numer telefonu jest CA.

    Natomiast posługiwanie się prywatnymi/darmowymi e-mailami do spraw
    służbowych uważam za niepoważne i w moim odczuciu źle świadczy o
    firmie (a przynajmniej osobie) dającej ogłoszenie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2005-04-13 13:21:53
    Od: "Mobistel.pl" <n...@n...pl>

    ja uwazam za powazne
    niektorzy nie korzystaja z filtrow antyspamowych a tak mozna przeprowadzic
    rekrutacje i skasowac konto
    pozdr

  • 8. Data: 2005-04-13 13:27:24
    Od: "F.M.T" <f...@b...ble>

    "Mobistel.pl" <n...@n...pl> wrote in message
    > ja uwazam za powazne
    > niektorzy nie korzystaja z filtrow antyspamowych a tak mozna przeprowadzic
    > rekrutacje i skasowac konto
    > pozdr

    a na wlasnym serwerze poczty nie mozna skasowac?

    FMT

  • 9. Data: 2005-04-13 13:43:06
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 13 Apr 2005 15:27:24 +0200, "F.M.T"
    <f...@b...ble> zakodował:

    >a na wlasnym serwerze poczty nie mozna skasowac?

    Pewnie nie, bo trzeba napisać maila do admina, tydzień będzie trwało
    itd. itp.
    I dlatego uważam, że to źle świadczy o firmie, że pracownik woli
    używać darmowego serwera, niż firmowego.

  • 10. Data: 2005-04-13 14:29:46
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

> [...]
    > itd. itp.
    > I dlatego uważam, że to źle świadczy o firmie, że pracownik woli
    > używać darmowego serwera, niż firmowego.
    nie mowiac juz o dbalosci o identyfikacje marki...