PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie studia podyplomowe wybrac?

  • 1. Data: 2003-08-28 09:58:05
    Temat: Jakie studia podyplomowe wybrac?
    Od: "sebinet" <s...@W...onet.pl>

    witam, juz kiedys poruszalem ten temat ale nie spotkal sie on ze specjalnym
    odzewem, moze tym razem uda mi sie znalezc kogos kto konczyl podyplomowe z
    zakresu inzynierii oprogramowania
    waham sie pomiedzy 2-semestralnymi studiami Inzynieria Oprogramoawania na AGH i
    3-semestralnymi Inzynieria Oprogramowania i Narzedzia Biznesu na UJ
    poniewaz nie zostalo wiele czasu na decyzje bede bardzo wdzieczy za opinie nt.
    jednych i drugich studiow
    na ktorej uczelni wiecej sie naucze i ktora wiedza bardziej mi sie przyda?
    pozdrawiam
    sebast