PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie auto dla Green Cardowca?

  • 41. Data: 2002-02-08 19:13:13
    Temat: Odp: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Od: "olo" <o...@i...pl>

    Użytkownik Slavo <s...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3pns1$rbt$...@n...onet.pl...
    > "olo" <o...@i...pl> wrote in message

    > eeee... tu mnie nikt nie zatrzymał jeszcze a miałem pół roku auto na
    > czarnych blachach, a potem niemieckie już

    > wow... czemu tak?
    No o lokalnych problemach niemieckich to ja już za dużo nie wiem... Może
    dlatego, że tam Bayern a tu Schalke 04 (Hajto i Wałdoch dla nich piłkę
    kopią...)?
    Może dla tego, że u was się Weissbier pije a tu Altbier :)) Nie wiem, Slavo,
    nie
    wiem ale generalnie mi to wisi :)

    > a co to jest?
    Karnawał? 4 dni picia Alta (ciemne 4% piwko do którego można się
    przywyczaić) i
    balangi na ulicach... I dlatego mam teraz poniedziałek wolny :) Zapraszam
    wszystkich
    chętnych na Alta :)

    Pozdr.,
    Olo

  • 42. Data: 2002-02-10 19:26:39
    Temat: Re: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Od: "Piotr Hołda" <p...@p...onet.pl>

    Tak przy okazji: Czy ktoś może rozwinąć skrót TÜV? Wiem że chodzi o kontrolę
    techniczną i mogło by to być Technischer Überwachung ale co z tym V na
    końcu?

    =====
    = Pozdrawiam
    = Piotr Hołda <p...@z...com.pl>
    =
    = Nigdy nie ufaj pięknu poranka i uśmiechowi teściowej.
    = (przysłowie japońskie)
    =====

  • 43. Data: 2002-02-10 21:33:08
    Od: "Piotr Hołda" <p...@p...onet.pl>

    Dzięki. A mówią że mafie samochodowe to polski wynalazek :)

  • 44. Data: 2002-02-10 22:14:35
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Verein

    =====