PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??

  • 21. Data: 2008-03-08 20:29:28
    Temat: Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > ale do czego mam sie przyznać?

    do spamowania i checi nabicia sobie kasy?

    > Przecież to nieprawda.

    oczywiscie ze prawda.
    dlaczego nie podales linku http://www.iq-test.pl , tylko podales ze swoim
    ID?
    chodzilo tylko i wylaczenie o to http://www.iq-test.pl/dealer_system.php

    > Po prostu nie zamierzam sie tłumaczyć.

    niby dobrze ci poszedl test a taki glupi jestes i myslisz ze ktos sie da na
    ta blazenade nabrac?:)
    kiepskie te testy IQ skoro dostales taki dobry wynik:)

    ludzie na tej grupie sa o wiele bardziej inteligentni niz ci sie wydaje wiec
    daj sobie juz spokoj i sie nie kompromituj bardziej niz to zrobiles
    dotychczas:) zniknij z grupy i nie spamuj jak juz ci inni radzili:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 22. Data: 2008-03-08 21:05:59
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

    > do spamowania i checi nabicia sobie kasy?

    > oczywiscie ze prawda.
    > dlaczego nie podales linku http://www.iq-test.pl , tylko podales ze swoim
    > ID?

    a co za róznica? Otwiera sie tak samo. W moim poscie nie skłamałem w żadnym
    miejscu. Wszystk oco opiseałem jest zgodne z prawda i z moim przekonaniem.
    Znojomość tego typu testów jest wielce korzystna, chyba że jest sie
    rolnikiem, handlarzem samochodów itp.

  • 23. Data: 2008-03-08 21:26:02
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Rzygać mi się chce jak spamerzy próbują dorabiać ideologię do swoich
    działań.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 24. Data: 2008-03-08 21:59:02
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kapsel
    > http://kapselek.net
    > k...@o...pl

    ty nawalasz spam i nawet cie sie nie chce ideologii dorabiać.

  • 25. Data: 2008-03-08 22:06:21
    Od: "takijeden" <t...@t...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
    > Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:1em25fih8zi66.dlg@kapselek.net...
    >
    > ty nawalasz spam i nawet cie sie nie chce ideologii dorabiać.

    To nie jest spam gamoniu, to jest sygnaturka. ;-)
    EOT.

  • 26. Data: 2008-03-08 22:20:27
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > To nie jest spam gamoniu, to jest sygnaturka. ;-)
    > EOT.

    ok kretynie, nastepnym razem umieszcze ten link w sygnaturce. ROTFL

  • 27. Data: 2008-03-08 23:27:19
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik Maurycy APeDowski napisał:
> [...]
    > http://www.iq-test.pl/?d=4779 i korzystam z każdej okazji żeby poddac sie
    > różnym sprawdzianom. Osiagam dobre rezultaty, bo widze ze większośc testów
    > ma podobny schemat działania i mam coraz większe sukcesy głownie w szybkosci
    > wypełniania. Rzucam okiem i szybko widze schemat, przypominam sobie, że już
    > cos podobnego robiłem i gotowe. Czy jest to oszustwo? Nie sądze.
    >
    > Nie będe zdradzał szczegółów, ale przyjeli mnie 2 miesiące temu do dobrej
    > pracy, własnie dizęki temu że miałem najlepszy wynik w teście, który żywo

    można też podwyższyć sobie iq nie wysyłajać smsów za 12 zeta i wrzucając
    jeb***** spamerów do kf, prawda maurycy?

  • 28. Data: 2008-03-08 23:31:59
    Od: dante <d...@p...onet>

    Użytkownik Maurycy APeDowski napisał:

    > Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > ok kretynie, nastepnym razem umieszcze ten link w sygnaturce. ROTFL

    proponuje porozwiazywac troche tych testow ktore tu z taka pasją
    probujesz wcisnać - nie poprawi ci sie iq od tego ale przynajmniej czyms
    sie zajmiesz.

  • 29. Data: 2008-03-08 23:51:41
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "dante" <d...@p...onet> napisał w wiadomości

    > można też podwyższyć sobie iq nie wysyłajać smsów za 12 zeta i wrzucając
    > jeb***** spamerów do kf, prawda maurycy?

    tak kurwo bez szkoły. Witaj w kf

  • 30. Data: 2008-03-09 00:04:26
    Od: "takijeden" <t...@t...com>

    Maurycy APeDowski wrote:
    > Użytkownik "dante" <d...@p...onet> napisał w wiadomości

    > tak kurwo bez szkoły. Witaj w kf

    Twoj szef w poniedzialek bedzie mial co czytac.