PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??

  • 51. Data: 2008-03-09 14:45:19
    Temat: Re: Jak podwyższyć swoje szanse w testach dla kandydatów??
    Od: "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ>

    Użytkownik "takijeden" <t...@t...com> napisał w wiadomości
    news:fr0sse$257$1@opal.futuro.pl...

    > Ja nic nie placilem. ;-) Robilem tylko test z fizyki na jednym z portali,
    > wynik byl taki, ze jestem ponizej przecietnej, niestety nie moge sie z tym
    > zgodzic, bo fizyka to moja mocna strona. :D

    ROTFL to faktycznie podobne testy

    >Dlatego powiedzialem, ze te testy to g. Natomiast nie nazwalem nikogo
    >'matkojeb*a', co o czyms swiadczy prawda, w Twoim przypadku nie wytrzymales
    >presji i miej honor odejsc stad.

    jakiej presji? mam dobrą zabawe,

  • 52. Data: 2008-03-09 14:52:06
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    >Natomiast nie nazwalem nikogo 'matkojeb*a', co o czyms swiadczy prawda, w
    >Twoim przypadku nie wytrzymales presji i miej honor odejsc stad. Zarabiam
    >... i bez testow i nie nazywajac Twojej matki jakkolwiek. Odpusc sobie.

    daj spokoj to zwykly maly glupi troll:)
    przestaniesz karmic to zniknie, chociaz troche zabawny jest nie ukrywam, ale
    zacznie sie tydzien i bedzie musial wrocic do szkoly to przestanie tak
    czesto spamowac:)
    szkoda klawiatury na takie kreatury:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 53. Data: 2008-03-09 17:20:29
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Sun, 9 Mar 2008 15:52:06 +0100, Piotrek napisał(a):
> [...]
    > zacznie sie tydzien i bedzie musial wrocic do szkoly to przestanie tak

    Troll nie troll - ale na abuse do TPSA poszło. Odetną mu neostradę,
    to choć na chwilę będzie spokój.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 54. Data: 2008-03-09 18:21:55
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Troll nie troll - ale na abuse do TPSA poszło. Odetną mu neostradę,
    > to choć na chwilę będzie spokój.

    bardzo dobrze:)
    popieram:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 55. Data: 2008-03-12 06:35:44
    Od: VanVonVen <vanvonven@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Uzytkownik "Maurycy APeDowski" <ÓPD@witóti-militari.bÓ> raczyl wyrazic
    swoja opinie w news:fqu20t$dr$1@atlantis.news.neostrada.pl:

    > Większość testów którym poddają nas potencjalni pracodawcy przy

    ... ble ble ble, welcome in KF :)

    --
    pozdr. VanVonVen

  • 56. Data: 2008-03-12 22:35:29
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 8 Mar 2008 13:48:11 +0100, Maurycy APeDowski napisał(a):

    > Nie będe zdradzał szczegółów, ale przyjeli mnie 2 miesiące temu do dobrej
    > pracy, własnie dizęki temu że miałem najlepszy wynik w teście, który żywo
    > przypominał testy na inteligencje 2D
    (...)

    Ale się dajecie podpuszczać bandzie z alt.pl.dupa.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 57. Data: 2008-03-13 08:03:01
    Od: "Jackare" <j...@p...pl>

    > Ponizyles sie czlowieku. Jak widac testy na inteligencje o niczym nie
    > swiadcza. ;-) W Twoim przypadku na 100%.
    A ja podejrzewam po stylu wypowiedzi że to jeden z debili którzy sobie
    uczynili z grup kloake.
    Prawdopodobnie on jak i jego kuple na codzien uzywają nickow: iwanos,
    diobełsón, Józef Piłśódzki, Czesław kupsztyła i inni których nazwy nie chcę
    wymieniać.
    Wszystko piszą przez ó a ich ulubionym tematem jest stolec i seks z
    rodzicami - pewnie testy na inteligencję im to podpowiedziały.
    Olać - nie odpowiadać.
    --
    Jackare