PracaGrupypl.praca.dyskusjeIrlandia - wypad na poszukiwania › Irlandia - wypad na poszukiwania
  • Data: 2006-08-03 08:34:41
    Temat: Irlandia - wypad na poszukiwania
    Od: " Clouddancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako ze wkurza mnie juz zajecie ktore wykonuje w kraju, mam pewien plan
    polegajacy na tym zeby po rozpoczeciu roku akademickiego wziac urlop, wsiasc
    w niedziele w samolot do Dublina, i dac sobie czas do piatku na znalezienie
    zatrudnienia (na razie takiego zeby sie zalapac i miec na biezace zycie - o
    pracy z opcja oszczedzania pomysli sie po otrzasnieciu sie z pierwszego
    szoku). Jezeli sie uda - zostaje, jezeli nie to wracam w piatek i w
    poniedzialek stawiam sie po "urlopie" w pracy jakby nigdy nic.

    Czy wedlug was taki plan ma szanse powodzenia i sens?

    Pzdr, CDD