PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informacje o firmie?

  • 1. Data: 2010-04-05 15:07:46
    Temat: Informacje o firmie?
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Witam,

    Wiecie moze gdzie znajde informacje o pracy w firmie VB Leasing? Chodzi
    mi o opinie osób które tam pracuja lub pracowaly. W googlu znalazlem
    tylko wypowiedz niezadowolonego klienta.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-04-06 08:46:31
    Temat: Re: Informacje o firmie?
    Od: "Marcin" <m...@n...pl>

    > Wiecie moze gdzie znajde informacje o pracy w firmie VB Leasing? Chodzi
    > mi o opinie osób które tam pracuja lub pracowaly. W googlu znalazlem tylko
    > wypowiedz niezadowolonego klienta.

    Na jakie stanowisko sie starasz??
    Pozdr
    P.S. Ewentualnie podaj jakies namiary na siebie.

  • 3. Data: 2010-04-06 16:48:38
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Marcin wrote:

    > Na jakie stanowisko sie starasz??
    > Pozdr
    > P.S. Ewentualnie podaj jakies namiary na siebie.

    Do IT, wolalbym publicznie nie podawac dokladnych szczegolow. Moj email
    ncc74656{malpa}o2.pl.

  • 4. Data: 2010-04-06 18:09:39
    Od: "Marcin" <m...@n...pl>

    > Do IT,

    Generalnie firma ok, ale dział IT niestety jest pomyłką. Obecna Pani
    dyrektor kompletnie nie nadaje się na zajmowane prze nią stanowisko, co
    bardzo negatywnie wpływa na atmosferę pracy.

  • 5. Data: 2010-04-06 18:59:26
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Lukasz S." <g...@y...co.uk> napisał w wiadomości
    > Dziekuje za wiadomosc. Po takiej lekturze mozna sie zastanawiac czy jednak nie
    > jest lepiej pilnowac hotelu noca gdzies w UK.
    > Obecnie jestem zatrudniony, prace chce zmienic wlasnie dlatego ze jest
    > podobnie. Plusem obecnej pracy jest ze szef pracuje w innym biurze tak widze
    > go 2 razy w roku, minusem jest ze on stara sie wszystkim udowodnic ze jestesmy
    > (ja z kolega) bezuzyteczni. Firma zostala sprzedana wiec zakladam ze ma w tym
    > ukryty cel.

    Ech, a może to ta sama firma, w które ja kiedyś pracowałem? ;-)
    Coś mi to przypomina.
    I bazując na własnym doświadczeniu mogę powiedzieć, że to nic dobrego nie wróży.
    Warto zmienić pracodawcę.

    > A teraz to dopiero mam decyzje do podjecia, zmienic prace na taka sama za
    > troche wyzsze wynagrodzenie. Chyba srednio sie oplaca. A jak tam wyglada dzien
    > pracy, pracuje sie 8 czy 9+ godzin?

    A gdzież to pracuje się po 9 godzin i więcej na pełnym etacie?

  • 6. Data: 2010-04-06 19:30:43
    Od: "Marcin" <m...@n...pl>

> [...]
    > troche wyzsze wynagrodzenie. Chyba srednio sie oplaca. A jak tam wyglada
    > dzien pracy, pracuje sie 8 czy 9+ godzin?

    Domyslam sie ze starasz sie na Analityka IT? Na tym stanowisku pracowala
    dziewczyna, ktora jezdzila co tydzien z Gdanska.
    W poniedzialki przyjezdzala pozniej, w piatek wczesniej wychodzila, wiec na
    tym stanowisku pod wzgledem godzin pracy nie bylo zle. Pod wzgledem braku
    poszanowania godzin pracy to helpdesk wypada najslabiej.

    W IT jest jeszcze jeden analityk, a w zasadzie analityczka. 3 osoby w
    HelpDesku, 2 adminow aplikacji, 2 adminow baz danych i dwoch adminow
    sieciowych.

    Niestety teksty w stylu "lubie jak ktos zna swoje miejsce w szeregu" w
    dziale IT są bardzo czesto słyszane, tak samo zresztą jak przekraczanie
    uprawnień i wiele podobnych podpadajacych pod mobbing.

  • 7. Data: 2010-04-06 19:35:45
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    jcm wrote:

> [...]
    > nie wróży.
    > Warto zmienić pracodawcę.

    > A gdzież to pracuje się po 9 godzin i więcej na pełnym etacie?

    Tam gdzie po 4 godzinach jest godzinna przerwa z której w rzeczywistości
    nic nie wychodzi i kolejne 4 godziny.

  • 8. Data: 2010-04-06 19:43:28
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Marcin wrote:

> [...]
    > dziale IT są bardzo czesto słyszane, tak samo zresztą jak przekraczanie
    > uprawnień i wiele podobnych podpadajacych pod mobbing.

    Wydaje mi sie ze wszedzie tak jest, tzn chodzi mi o zaszeregowanie. A
    mozna liczyc na szkolenia? Chodzi mi o PMI i Six Sigma.

  • 9. Data: 2010-04-07 14:50:35
    Od: "Marcin" <m...@n...pl>

    > Wydaje mi sie ze wszedzie tak jest, tzn chodzi mi o zaszeregowanie. A
    > mozna liczyc na szkolenia? Chodzi mi o PMI i Six Sigma.

    Zgodnie z wewnetrznymi uregulowaniami kazdy pracownik ma prawo do 2 szkolen
    w roku, wiec wydaje mi sie ze jest szansa.

  • 10. Data: 2010-04-29 15:30:56
    Od: "Marcin" <m...@n...pl>

    > Wiecie moze gdzie znajde informacje o pracy w firmie VB Leasing?

    Zlozyles podanie? Zaprosili Cie na rozmowe?