PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za prace pomocy domowej we Wloszech?

  • 1. Data: 2003-10-08 10:44:57
    Temat: Ile za prace pomocy domowej we Wloszech?
    Od: "Dariusz Świerk" <e...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos z Was wie ile srednio powinna otrzymac pomoc domowa za mc pracy we
    Wloszech?

    Prowadzenie domu i opieka nad dzieckiem.

    Prosze pomozcie...

    dziękuję.

    D. S.

  • 2. Data: 2003-10-08 13:27:24
    Temat: Odp: Ile za prace pomocy domowej we Wloszech?
    Od: "Irena" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik Dariusz Świerk <e...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bm0pr9$n4e$...@i...gazeta.pl...
    > Czy ktos z Was wie ile srednio powinna otrzymac pomoc domowa za mc pracy
    we
    > Wloszech?
    >
    > Prowadzenie domu i opieka nad dzieckiem.

    Zalezy w którym rejonie Włoch - byłam w Rzymie . Tam płacą ok. 420 euro,
    natomiast na północy ( Florencja, Wenecja ) ok,900 i więcej.
    Im niżej tzn, bardziej na południe tym mniej.
    ,http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-10-08 14:16:52
    Temat: Re: Ile za prace pomocy domowej we Wloszech?
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > Zalezy w którym rejonie Włoch - byłam w Rzymie . Tam płacą ok. 420 euro,
    > natomiast na północy ( Florencja, Wenecja ) ok,900 i więcej.

    W Warszawie sprzątaczce płaci się 10 zł/godz - to wychodzi 80 zł dziennie,
    czyli jeśli by pracowała codziennie, to w miesiącu zarobiłaby 2480 zł,
    czyli 550 euro...

  • 4. Data: 2003-10-08 20:06:40
    Od: "Luisa" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    W Warszawie sprzątaczce płaci się 10 zł/godz - to wychodzi 80 zł dziennie,
    czyli jeśli by pracowała codziennie, to w miesiącu zarobiłaby 2480 zł,

    Należy jednak wziąć pod uwagę, że w przypadku Włoch oprócz pensji osoba taka
    dostaje zakwaterowanie i wyżywienie.
    Pozdrawiam,
    Luiza