PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ile za] administracje mala siecia na windowsach ?

  • 1. Data: 2003-10-08 10:19:39
    Temat: [ile za] administracje mala siecia na windowsach ?
    Od: ...@...pl

    witam,

    ile mozna wziac miesiecznie za administracje siecia do 10 komputerow
    windowsowych, plus serwer, plus drukowanie? praca dochodzaca na zasadzie
    - jak cos sie dzieje, to w te pendy ;)
    dzieki z gory. p

  • 2. Data: 2003-10-08 10:32:14
    Od: "Schwester" <j...@c...com>

    Użytkownik <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > ile mozna wziac miesiecznie za administracje siecia do 10 komputerow
    > windowsowych, plus serwer, plus drukowanie? praca dochodzaca na zasadzie

    Po pierwsze:
    nie za dużo, bo znajdą kogoś innego.
    Po drugie:
    "jak cos się dzieje to w te pendy" polega na tym, że na początku pracujesz
    kilka godzin tygodniowo a potem jak sie przyzwyczają to będziesz zasuwał po
    pare godzin dziennie i to w ten sposób, że ledwo wrócisz do domu a tu
    telefon że cos nie gra.

    Zastanów się nad czymś takim:
    Zaproponuj "abonament" - powiedzmy 20 godzin miesięcznie za np. 500-1000 zł,
    a jeżeli będą mieć więc zachcianek, to kasuj za godzinę.

    Schwester

  • 3. Data: 2003-10-08 16:44:13
    Od: "januszk.." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    > Po pierwsze:
    > Po drugie:
    > Pozdrawiam
    > Schwester

    w pełni się zgadzam, choć
    może choć 1/4 samochodu???

    miłego wieczoru:))
    pozdrawiam
    januszk..

  • 4. Data: 2003-10-08 17:16:34
    Od: a...@p...zawadzkie.sdi.tpnet.pl

    W artykule <bm0peq$655$1@atlantis.news.tpi.pl> Schwester napisał(a):

> [...]
    > kilka godzin tygodniowo a potem jak sie przyzwyczają to będziesz zasuwał po
    > pare godzin dziennie i to w ten sposób, że ledwo wrócisz do domu a tu

    he he he gdybys miał tą sieć na linuxie to pewnie dużo buś tych godzin
    nie uzbierał a tak widzisz jest szansa cholera znowu plus dla Windowsa
    ... ;)

    Pozdrawiam
    artur

  • 5. Data: 2003-10-09 09:27:03
    Od: "Killoff" <k...@n...wp.pl>

    <a...@p...zawadzkie.sdi.tpnet.pl> wrote in message
    et.pl...

    > he he he gdybys miał tą sieć na linuxie to pewnie dużo buś tych godzin
    > nie uzbierał a tak widzisz jest szansa cholera znowu plus dla Windowsa
    > ... ;)

    Chyba nie masz pojęcia na czym polega taka praca :-)

    Dobry serwer, niezależnie czy NT, czy Linux się nie sypie (piszę to o
    SERWERZE
    a nie o NT zainstalowanym na składaku złożonym przez pana Miecia !)
    I piszę to z całą odpowiedzialnością - jako osoba z 2-letnim doświadczeniem
    w administrowaniu NT4

    Chodzi tutaj raczej o pracę w stylu - nie działa mi drukarka, bo:
    1) taśma 'zeskoczyła' (drukarka igłowa)
    2) ktoś jej nie włączył do prądu
    3) sprzątaczka wysunęła wtyczkę
    4) kartka została wciągnięta i nie da się jej wyciągnąć
    5) itp. itd.

    Lub taki i taki program mi nie dziala bo:
    1) usunąłem sobie przez przypadek plik
    2) kliknąłem GDZIEŚ i COŚ się stało, czego nie rozumiem
    3) dostałem pocztą plik w formacie PDF i nie wiem co z nim zrobić
    4) dostałem plik w formacie Word2000, a mam tylko Worda95, co dalej ?
    5) nie można się połączyc z internetem (ktoś sobie zmienił hasło na e-mail)
    6) itp. podobne bzdurki

    Pozdrawiam,
    Kilof

  • 6. Data: 2003-10-09 09:47:43
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <cut>
    > Dobry serwer, niezależnie czy NT, czy Linux się nie sypie (piszę to o
    > SERWERZE
    > a nie o NT zainstalowanym na składaku złożonym przez pana Miecia !)

    Muhahahahaha, kolega zartuje - ale ze smakiem ;))) Nie psuje sie
    oczywiscie - pod warunkiem, ze nikt go nie uzywa;) Chcoc fakt, ze przy
    dobrym ukladzie pochodzi jakis czas bezproblemowo.

    > I piszę to z całą odpowiedzialnością - jako osoba z 2-letnim
    doświadczeniem
    > w administrowaniu NT4

    Och sypie sie - pisze to z cala odpowiedzialnoscia jako osoba z 4-letnim
    doswiadczeniem w administrowaniu roznymi systemami, sieciami, bazami itp.
    Sam sprzet sie sypie, oprogramowanie sie sypie - wszystko sie sypie, tylko
    trzeba chwile poczekac:)
    pozdr
    /p

  • 7. Data: 2003-10-09 12:22:50
    Od: a...@p...zawadzkie.sdi.tpnet.pl

    W artykule <bm39l7$ehi$1@absinth.dialog.net.pl> Killoff napisał(a):

> [...]
    > a nie o NT zainstalowanym na składaku złożonym przez pana Miecia !)
    > I piszę to z całą odpowiedzialnością - jako osoba z 2-letnim doświadczeniem

    :))))))))

    bzdura!

    Pozdrawiam
    artur

  • 8. Data: 2003-10-09 21:52:07
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Killoff napisał:

> [...]
    > a nie o NT zainstalowanym na składaku złożonym przez pana Miecia !)
    > I piszę to z całą odpowiedzialnością - jako osoba z 2-letnim doświadczeniem

    Fakt - przez dwa lata mój serwer IBM Netfinity 3500 z NT się nie sypnął
    - ale jak już to zrobił na próbę [niebieski ekran, ale mu przeszło], to
    myślałem, że na serce padnę. ;)
    A w trakcie tych dwóch lat, tylko źle napisane aplikacje się sypały.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 9. Data: 2003-10-10 10:08:53
    Od: "pit" <p...@p...onet.pl>

    "januszk.." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
    > >
    > w pełni się zgadzam, choć
    > może choć 1/4 samochodu???

    Nie wiem jake Ty masz samochody na mysli, ale dla mnie 1/4 samochodu to co
    najmniej 10 000 PLN