PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile można zarobić (pisanie instrukcji obsługi)?

  • 1. Data: 2007-09-25 07:20:29
    Temat: Ile można zarobić (pisanie instrukcji obsługi)?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Zostałem zaproszony na rozmowę w sprawie oferty pracy na stanowisku autor
    instrukcji obsługi. Z treści oferty wynika, że chodzi o tworzenie
    instrukcji w jęz. obcym do urządzeń AGD. Dodam, że nie mam formalnego
    doświadczenia na podobnym stanowisku, a tłumaczeniami takimi zajmowałem
    się sporadycznie wykonując tłumaczenia dla znajomych i głównie na jęz.
    polski. Jest dosyć oczywiste, że na takiej rozmowie padnie pytanie o moje
    oczekiwania finansowe i tutaj mam problem, bo kompletnie nie orientuję się
    ile na takim stanowisku się zarabia i jaką kwotę (netto) mogłaby podać
    osoba taka jak ja. Bardzo proszę o podopowiedź, bo nie chciałbym przegiąć
    w jedną ani drugą stronę.

    chairon

  • 2. Data: 2007-09-25 07:31:20
    Temat: Re: Ile można zarobić (pisanie instrukcji obsługi)?
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > ile na takim stanowisku się zarabia i jaką kwotę (netto) mogłaby podać
    > osoba taka jak ja. Bardzo proszę o podopowiedź, bo nie chciałbym przegiąć

    Jeżeli to ma być tłumaczenie gotowej, polskiej instrukcji na jeden z
    popularnych języków (głównie angielski lub niemiecki), oraz język ten
    znasz *biegle*, wraz z terminologią branżową, to w Poznaniu nawet jakieś
    1200 brutto.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-09-25 07:52:53
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    Any User napisał(a):
> [...]
    > popularnych języków (głównie angielski lub niemiecki), oraz język ten
    > znasz *biegle*, wraz z terminologią branżową, to w Poznaniu nawet jakieś

    A ty nadal ze swoimi "1200 brutto".
    Do autora wątku - nie wierz idiocie.

    --

    30% [===========> ]

  • 4. Data: 2007-09-25 08:16:15
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A ty nadal ze swoimi "1200 brutto".

    Na początek - owszem. Po paru latach można dojść do tej samej stawki,
    ale netto. Oczywiście jeśli jest się dobrym.

  • 5. Data: 2007-09-25 08:16:59
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    live_evil napisał(a):

    > A ty nadal ze swoimi "1200 brutto".
    > Do autora wątku - nie wierz idiocie.

    Właśnie się zacząłem zastanawiać czy aby mu się klawisze nie
    poprzestawiały ;-)

    Co do meritum, to chyba nie chodzi o tłumaczenie gotowca z polskiego, a
    raczej współtworzenie tych instrukcji (współpraca z grafikami, edytorami),
    uaktualnianie już istniejących, itp. Poza tym również współpraca z
    zagraniczną siedzibą firmy celem uzyskania szczegółowych informacji nt.
    produkowanego/oferowanego sprzętu. Na pewno nie chodzi tylko i wyłącznie o
    przekład z jednego języka na drugi, a raczej jak napisałem powyżej. Tak
    więc moje pytanie w dalszym ciągu aktualne.

    chairon

  • 6. Data: 2007-09-25 08:21:35
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu chairon porozsypywal nastepujace haczki:

    > Właśnie się zacząłem zastanawiać czy aby mu się klawisze nie
    > poprzestawiały ;-)

    Poszukaj innych postow bydlejakiego i poczytaj o jego teoriach ;)

    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-09-25 08:23:41
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > przekład z jednego języka na drugi, a raczej jak napisałem powyżej. Tak
    > więc moje pytanie w dalszym ciągu aktualne.

    W takim wypadku znam tylko jedną osobę na podobnym stanowisku pracy,
    zarabiającą 1600 netto, ale w jej firmie w ogóle troszkę lepiej płacą.

  • 8. Data: 2007-09-25 12:48:22
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    poszukaj pod haslem "technical writer" albo "dokumentalista" - troche
    sensownych odpowiedzi znajdziesz.

  • 9. Data: 2007-09-25 20:34:27
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-09-25 09:52, live_evil pisze:

    > A ty nadal ze swoimi "1200 brutto".
    > Do autora wątku - nie wierz idiocie.

    Co chcesz... Iście poznańska hojność ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 10. Data: 2007-09-26 04:17:08
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Mich@l napisał(a):

    > Co chcesz... Iście poznańska hojność ;)

    On nie jest poznaniakiem - tylko się tam przeprowadził.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl