PracaGrupypl.praca.szukana › Grafik, DTP szuka pracy na Śląsku

  • 1. Data: 2004-02-04 08:32:57
    Temat: Grafik, DTP szuka pracy na Śląsku
    Od: Mirek Warwas <m...@w...pl>

    Mieszkam w Rudzie Śląskiej, mam 30 lat, średnie wykształcenie.
    Ukończyłem Prywatną Policealną Szkołę Informatyczno-Ekonomiczną
    "NOVUM" na kierunku Komputerowa Grafika Reklamowa i Wydawnicza.
    Mam już pięcioletnie doświadczenie w przygotowaniu prac do druku
    i składzie wydawnictw. Doświadczenie to zdobyłem pracując w
    wydawnictwie, które wydaje dwumiesięcznik o tematyce budowlanej
    p.t. "Twój Poradnik Budowlany". Do moich obowiązków należało także
    projektowanie reklam, ulotek, folderów oraz innych materiałów
    reklamowych.
    Pracuję na komputerze PC i Mac używając programów QuarkXpress,
    Photoshop, CorelDraw, PageMaker, InDesign.

    m...@t...pl

    tel. 501 024 672