-
1. Data: 2006-03-23 09:21:01
Temat: Gdynia / Wsparcie techniczne - Helpdesk
Od: Jerzy Kopaczewski <j...@g...com>
Witam,
Młoda firma z Gdyni zatrudni w pełnym wymiarze godzin pracownika działu
wsparcia usług hostingowych (helpdesk).
Wymagania:
- dobra znajomość środowisk UNIX
- dobra znajomość zagadnień usług hostingowych
- dobra znajomość PERL-a
- dobra znajomość PHP
- dobra znajomość MySQL
Cv oraz listy motywacyjne proszę o przesyłanie na adres
r...@p...pl lub faxem 058 668 48 05.
Pozdrawiam
Najnowsze w dziale Praca
-
Co grozi za nieobecność podczas kontroli L4? Błąd pracownika może kosztować zasiłek
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż