PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma AIG - szef zespolu finansowego - pytanie

  • 1. Data: 2004-02-03 08:01:40
    Temat: Firma AIG - szef zespolu finansowego - pytanie
    Od: "Jacek" <p...@w...pl>

    Witam - czy ktos mial jakis kontakt z ta firma ? Dostalem propozycje pracy
    na stanowisku j.w. .Interesuje mnie jak sie pracuje i orientacyjna wysokosc
    wynagrodzen. Bede wdzieczny za odpowiedzi.

    --
    Jacek

  • 2. Data: 2004-02-03 10:48:24
    Temat: Re: Firma AIG - szef zespolu finansowego - pytanie
    Od: "Agania" <a...@t...pl>

> [...]
    > na stanowisku j.w. .Interesuje mnie jak sie pracuje i orientacyjna
    wysokosc
    > wynagrodzen. Bede wdzieczny za odpowiedzi.

    Cześć:)
    wczoraj bylam tam na rozmowie, na stanowisko kierownika zespołu. Bardzo miłe
    spotkanie, ale okazalo się, ze żeby zostać kierownikiem zespołu to trzeba
    najpierw przez co najmniej 3 miesiące pracowac jako agent ubezpieczeniowy,
    żeby (jak to pani ładnie określiła) mieć póżniej autorytet wśród
    pracowników, którzy będą wiedzieli, że taki kierownik też przechodził przez
    trudne początki.
    Wynagrodzenie jest prowizyjne, w zależności od rodzaju i ilości sprzedanych
    polis. Nie jest to umowa o pracę tylko własna działalność gospodarcza. Przez
    pierwsze 3 miesiące dają ok. 800zł na "zachętę".
    Wizja, którą mi pani roztoczyła byla wspaniała, że sprzedając 5-6 polis
    miesięcznie po roku można dojść do 7-8 tys. na miesiąc. Oprócz tego po roku
    jest premia w wysokości 40% sumy dochodu, który się uzyskało w całym roku.
    Jednakże po tej rozmowie, która naprawdę była miła, obie z panią
    stwierdziłyśmy, ze to nie jest praca dla mnie - ja po prostu nie nadaję się
    na agenta.
    Reasumując - jeśli umiesz sprzedawać i chcesz to robić to mozesz mieć szansę
    na dużą kasę, ale jeśli wolisz robić co innego to szukaj dalej.
    Powodzenia:)
    Ania

  • 3. Data: 2004-02-03 11:08:03
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Agania" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żeby (jak to pani ładnie określiła) mieć póżniej autorytet wśród
    > pracowników, którzy będą wiedzieli, że taki kierownik też przechodził

    Wiekszosc ogloszen obecnie jest dawana na zasadzie sciezki kariery "od
    pucybuta do milionera".
    Tyle, ze szlag pewno moze trafic, jesli ktos idzie na ogloszenie dla
    milionerow a oferuja wylacznie prace pucybuta :))))
    Zwalszcza, ze tak naprawde to firmy te poszukuja wylacznie tych pucybutow i
    przywabiaja ich wszelkimi srodkami.

    ---