PracaGrupypl.praca.dyskusje › Siódemka - firma kurierska

  • 1. Data: 2004-02-02 22:55:06
    Temat: Siódemka - firma kurierska
    Od: "Piotr K." <p...@i...wywal.pl>

    Jak w temacie. Czy ktoś pracuje, pracował? Proszę o opinie.

    --

    -----Piotr K.

  • 2. Data: 2004-02-02 23:02:10
    Temat: Re: Siódemka - firma kurierska
    Od: "Spoon" <j...@w...pl>

    hhe nie pracowalem ale wiele slyszalem o tej firmie- niestety nie byly to
    dobre opinie!!
    m.in kolega z grupy ze studiow tam robil, brak mojego komentarza powinien
    jasno odzwierciedlic sprawe.

  • 3. Data: 2004-02-03 12:56:19
    Od: "Patryk" <p...@n...net.pl>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@i...wywal.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Czy ktoś pracuje, pracował? Proszę o opinie.

    Witam.
    Znam kogos kto tam pracowal. Bardzo odradzam te firme !!! Nie wyplacaja
    pieniedzy, a jezeli juz to po bardzo dlugim oczekiwaniu. Mowa tutaj o
    przedstawicielstwie w Warszawie.

    Patryk

  • 4. Data: 2004-02-03 17:13:09
    Od: "Weronika Wojkowska" <w...@p...of.pl>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@i...wywal.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Czy ktoś pracuje, pracował? Proszę o opinie.

    Nie i nie
    - ani jako pracodawca ani jako uslugodawca!
    Niestety

    Wera

  • 5. Data: 2004-02-03 17:28:42
    Od: "Spoon" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr K." <p...@i...wywal.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Czy ktoś pracuje, pracował? Proszę o opinie.

    tia zapomnialem jescze dodac ze po jakim czasie zmienia ci umowe o prace na
    umowe o dzielo/ albo zlecenie i wtedy w razie zwolnienia i starania sie o
    kuroniowke nie masz ciaglosci pracy i wielkie g....!!!

    oczywiscie tez oddzial wawa