PracaGrupypl.praca.dyskusje › Europa Wschodnia - fikcja czy prawda?

  • 1. Data: 2004-02-04 14:23:18
    Temat: Europa Wschodnia - fikcja czy prawda?
    Od: "meko" <m...@m...com>

    Pytanie kieruję głównie do osób, które miały jakieś kontakty handlowe z
    firmami zza naszych wschodnich granic, szczególnie z Rosji, Ukrainy,
    Białorusi, a także do turystów, którzy tam podróżowali.
    Ile prawdy jest w tym, że to wyjątkowo niebezpieczny rejon?
    Czekają mnie wyjazdy służbowe i różne słyszę opinie. Media wielokrotnie
    informowały o napadach na zagranicznych biznesmenów, a mi osobiście znany mi
    jest przypadek osoby z branży, która podczas podróży służbowej zginęła w
    tajemniczych okolicznościach.
    Czy nie jest to opinia przesadzona?