PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile taki informatyk zarobi ?

  • 1. Data: 2004-02-04 11:27:32
    Temat: ile taki informatyk zarobi ?
    Od: "ps" <p...@o...pl>

    Witam
    mam pytanko ile może zarobić netto inż. informatyk - programista w stolicy
    z 5 miesięcznym stażem

    Doświadczenie komercyjne:

    projektowanie:
    - UML
    - RBD
    progranowanie:
    - Java J2EE (jsp, serwlety)
    - XML, XML Schema
    - PHP, HTML, CSS
    - SQL, T-SQL

    Technologie:
    -SSL

    Bazy danych:
    MSSQL, MySQL, Access

    +

    Znajomość nie poparta doświadczeniem komercyjnym:
    języki programowania:
    C, C++, VB , VB for Access, PL/SQL

    Bazy danych:
    -Oracle

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-02-04 11:45:06
    Temat: Re: ile taki informatyk zarobi ?
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > mam pytanko ile może zarobić netto inż. informatyk - programista w
> [...]

    podejrzanie duzo tego jak na 5 miesiecy. i rozrzut spory (access-php-uml).
    stawiem ze nic z tego tak naprawde nie zna nawet srednio-mniej-dobrze.

    wojtek

  • 3. Data: 2004-02-04 11:51:15
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    Wojciech Jakóbczyk wrote:
    > podejrzanie duzo tego jak na 5 miesiecy. i rozrzut spory (access-php-uml).
    > stawiem ze nic z tego tak naprawde nie zna nawet srednio-mniej-dobrze.

    a co uwazasz za straszny rozrzut pomiedzy PHP/access i UML ?
    uwazasz ze ludzie powinni byc wyspecjalizowanie w UML tylko ? IMO
    programista powinien wlasnie znac akurat to.

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl

  • 4. Data: 2004-02-04 12:01:49
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > a co uwazasz za straszny rozrzut pomiedzy PHP/access i UML ?
    > uwazasz ze ludzie powinni byc wyspecjalizowanie w UML tylko ? IMO
    > programista powinien wlasnie znac akurat to.

    zalezy, ja na accesie sie nie znam a cos jakby programista niby jestem juz
    kilka lat ;)

    to byl tylko przyklad, chodzi mi generalnie o to ze jak ktos w ciagu 5
    miesiecy ma doswiadczenie w tak roznych rzeczach jak:
    - projektowanie obiektowe,
    - projektowanie relacyjne,
    - 2 bardzo odmienne technologie tworzenia aplikacji www,
    - 3 rozne bazy danych.
    to naprawde trudno jest mi sobie wyobrazic co on konkretnego zrobil, czego
    sie nauczyl i czy w czyms jest juz rzeczywiscie dobry. w ciagu tych 5
    miesiecy mozna bez problemu zalapac spore doswiadczenie z jedna z tych
    rzeczy, ale napewno nie z wszystkimi na raz.

    wojtek

  • 5. Data: 2004-02-04 12:03:27
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    > miesiecy mozna bez problemu zalapac spore doswiadczenie z jedna z tych
    > rzeczy, ale napewno nie z wszystkimi na raz.

    powyzsze nalezy oczywiscie traktowac jako rade w kwestii kierowania oferty
    do pracodawcow a nie bezkonstruktywna krytyka.

    wojtek

  • 6. Data: 2004-02-04 12:27:40
    Od: "ps" <p...@o...pl>

> [...]
    > miesiecy mozna bez problemu zalapac spore doswiadczenie z jedna z tych
    > rzeczy, ale napewno nie z wszystkimi na raz.

    już tłumacze:
    1. UML wykożystałem przy tworzeniu aplikacji(registry) do zażądzania
    domenami na bazie NASKU z lokalnym mirrorem postawionym na MSSQL
    technologie : J2EE ,XML, SSL
    czas wykonania: (praca samodzielna) 3 miesiące (analiza,projekt relacyjny
    bazy i obiektowy aplikacji, implementacja ,testowanie, wdrażania)

    2. Wykonanie serwisu ogłoszeniowego
    Technologie PHP + MySQL
    praca w 2 osobowym zespole (analiza , projekt bazy danych(oczywiście
    relacyjny :) ) , implementacja, testowanie, wdrażanie )

    3. Operowanie na gotowej bazie Access około 1 miesiąc
    zabawa SQL em tj. różnorakie filtrowania ,kopiowania z bazy do bazy ,
    rozbijanie rekordów, łączenie (generalnie wykożystałem wszystkie typy
    kwerend, zapytania zagnieżdżone joiny, funkcje matematyczne, operujące na
    stringach)

    nie mówie że jestem ekspertem z każdej z dziedzin ale posiadam pewne
    doświadczenie praktyczne, z każdej z wymienionych, z jedenej większe z innej
    mniejsze.

    Moje pytanie wysłane na grupe dyskusyjną nie dotyczyło czy da się w 5
    miesięcy robić w x technologiach, tylko ile taki człowiek (z takim
    niewielkim aczkolwiek różnorodnym doświadczeniem) mógłby zarobic w stolicy
    jeśli znalazłby prace.

    pozdr.
    Paweł

  • 7. Data: 2004-02-04 12:43:31
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    ps wrote:

    > 1. UML wykożystałem przy tworzeniu aplikacji(registry) do zażądzania
    > rozbijanie rekordów, łączenie (generalnie wykożystałem wszystkie typy

    ee popraw tylko ortografie. troche wstyd nie umiec pisac w ojczystym jezyku.

    m.

  • 8. Data: 2004-02-04 12:48:40
    Od: "ps" <p...@o...pl>

  • 9. Data: 2004-02-04 18:10:48
    Od: " " <d...@g...pl>

    Jacy to mili ludzie sa w tej Polsce ...
    No bo przeciez jakto... pomoc komus ?
    Coz, jedni zdobywaja takie doswiadczenie w ciagu pol roku, a inni klepia w
    php przez 2-3 lata. A jakim cudem ludzie w wieku 26 lat zostaja managerami
    projektow i prowadza je za granica ??

    Po pierwsze to koles napisze pracodawcy, co dokladnie robil, wiec o jakim
    ostrzezeniu mowisz ?

    Po drugie .... mysle, ze .. 4000 - 6000 brutto ? Ale powaznie, sam nie wiem,
    wiec moze ktos odpowie na to pytanie.

    PS. Pracuje 3 lata za granica i nie jestem dla was konkurencja wiec nie
    wyglupiajcie sie ..

  • 10. Data: 2004-02-04 18:32:05
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    Ja się na programowaniu nieznam, ale do pisania cefałek radzę poduczyć się
    ortografii i interpunkcji :>