PracaGrupypl.praca.dyskusje › chałupnictwo

  • 1. Data: 2004-02-04 10:54:02
    Temat: chałupnictwo
    Od: "magda" <m...@o...pl>

    Witam!
    Czy ktoś coś słyszał o godnej uwagi pracy chałupniczej?
    Czy jest to w ogóle możliwe?

  • 2. Data: 2004-02-04 11:18:40
    Temat: Re: chałupnictwo
    Od: "segka" <s...@n...pl>

    Użytkownik "magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Czy ktoś coś słyszał o godnej uwagi pracy chałupniczej?
    > Czy jest to w ogóle możliwe?

    Chalupnictwo to praca zawsze bardzo malo platna i czasochlonna, ma plusy o
    tyle, że:
    1/ jest (o ile jest) gdy nie ma nic innego
    2/ mozna ja wykonywac w domowym ciepelku
    3/ zwykle wykonuje sie ja w tempie dla siebie najbardziej odpowiednim

    Przed kilkunastoma..... laty, zajmowalam sie skladaniem pajacyków na
    sznurkach i malowaniem figurek w stylu Disney'a.

    Teraz gdy ponownie czegos dla siebie szukam - trafiłam na katalog z ofertami
    prac..... różnych firm.
    Z kolei gdy trafiłam na taka, gdzie można sklejać koperty to dostałam
    odpowiedz, że przyślą mi umowę i przy jej odbiorze mam zapracić 40ści kilka
    zł, które mi zwrócą po podpisaniu.

    Zobaczymy
    KS