PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwne zachowanie administratora grupy praca.oferowana!!!!!

  • 1. Data: 2005-01-14 21:20:48
    Temat: Dziwne zachowanie administratora grupy praca.oferowana!!!!!
    Od: "lattaricomp" <m...@l...pl>

    Od wczoraj prosimy się administratora grupy praca.oferowana o dodanie
    ogłoszenia, że szukamy pracowników. Na nasze maila brak JAKIEJKOLWIEK
    odpowiedzi. Jest to jak rozmowa ze ścianą! Pewnie trzeba posmarować aby
    ogłoszenie się ukazało!

    Pilnie szukamy pracowników branży IT. Więcej informacji na stronach pod
    adresem http://www.lattaricomp.pl

    Pozdrawiamy wszystkich

    lattaricomp

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-01-14 22:05:44
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <0...@p...pl> "lattaricomp" <m...@l...pl> writes:
> [...]
    >Od wczoraj prosimy się administratora grupy praca.oferowana o dodanie
    >ogłoszenia, że szukamy pracowników. Na nasze maila brak JAKIEJKOLWIEK

    Sa pewne wymagania formalne do spelnienia.
    Dla tych co maja klopoty jest grupa alt.pl.praca.oferowana

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 3. Data: 2005-01-14 22:20:54
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    On 1/14/2005 10:20 PM, lattaricomp wrote:
> [...]
    > ogłoszenie się ukazało!
    >
    > Pilnie szukamy pracowników branży IT. Więcej informacji na stronach pod

    Jasne, jeśli o mnie chodzi to poproszę 20 tysięcy netto miesięcznie,
    służbowe BWM i apartament, oczywiście opieka lekarska i wakacje na
    Karaibach na koszt firmy i mogę dla was pracować. Aha, i jeszcze
    pokojówkę, bo nie chce mi się koszul prasować.

    Żartuję? Jasne, ale to wy zaczęliście. Firma IT, dobre sobie, która nie
    potrafi zgodnego z wymaganiami ogłoszenia na grupę wysłać.

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Lejzorek odetchnął z ulgą. - Chwała Bogu! A jednak nie na próżno

  • 4. Data: 2005-01-14 23:17:14
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "lattaricomp" <m...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Od wczoraj prosimy się administratora grupy praca.oferowana o dodanie

    Od wczoraj? Idz na czata - tam znaczki wklepywane z klawiatury pojawiaja sie
    omalze natychmiast. Ewentualnie poskarz sie mamausi al bo TS'owi...

    sz.

  • 5. Data: 2005-01-15 00:16:53
    Od: "TADEUSZ KOWALSKI" <m...@n...pl>

    Takewłaściwie kogo oni szukają ? (tzn.czyżby gości pracujących na prowizji
    ? )
    Nic nie wynika z ich strony......i po co tle szumu - czyżby "tworzenie
    wizerunku " ?

    Pozdr.
    Mk.

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:cs9k1e$1qm$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 6. Data: 2005-01-15 00:37:18
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "TADEUSZ KOWALSKI" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Takewłaściwie kogo oni szukają ? (tzn.czyżby gości pracujących na prowizji
    > ? )
    > Nic nie wynika z ich strony......i po co tle szumu - czyżby "tworzenie
    > wizerunku " ?

    Pewnie szukają kogoś, kto by im porządnie zrobił stronę webową..:-)
    yamma

  • 7. Data: 2005-01-15 00:42:34
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    lattaricomp napisał(a):

    > Na nasze maila brak JAKIEJKOLWIEK odpowiedzi.

    Nie mam w bazie żadnych ogłoszeń wysłanych spod adresu 'lattaricomp.pl'.
    Brak też jakichkolwiek maili z zapytaniami. Wnioskuję więc, że albo
    nie zostały one wysłane, albo też bramka www, czy serwer news,
    z którego zostały ogłoszenia wysłane nie przekazał tychże ogłoszeń
    pod właściwy adres.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2005-01-15 13:06:09
    Od: "Skony" <s...@w...pl>

    Ja też miałem wcześniej kłopot z wysłaniem na grupę ogłoszeń ale
    skorzystałem z intefejsu i się pokazało bez problemu.

  • 9. Data: 2005-01-15 13:09:24
    Od: ADECCO POLAND <k...@a...pl>

    Skony napisał(a):
    > Ja też miałem wcześniej kłopot z wysłaniem na grupę ogłoszeń ale
    > skorzystałem z intefejsu i się pokazało bez problemu.

    od dawna probuje ale nic z tego - pokazuje mi blad

    --

    Adecco Recruitment Manager

    Adecco Poland
    Biuro Kraków