PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy napisać maila? › Czy napisać maila?
    From: "Krzysiek" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Czy napisać maila?
    Date: Fri, 22 Aug 2008 12:25:46 +0000 (UTC)

    Witam,

    Mam dylemat czy napisać do rekrutującej mnie osoby maila z zapytaniem o wynik
    rozmowy. Będę wdzięczny za porady.

    Przedstawię pokrótce sytuację:
    Odbyłem 2 rozmowy kwalifikacyjne. Pierwsza rozmowa - z potencjalnym
    bezpośrednim przełożonym oraz jego przełożonym. Na odpowiedź miałem czekać
    półtora do dwóch tygodni - odezwali się dokładnie po 2 tygodniach z
    informacją, że "zostało Was dwóch". Zostałem umówiony na kolejną rozmowę, z
    osobą jeszcze wyżej usytuowaną w hierarchii. Rozmowa odbyła się w środę
    tydzień temu. Wynik miałem poznać do końca bieżącego tygodnia (czyli do dziś).
    Niestety dotąd nikt się nie odezwał (choć teoretycznie jeszcze ok. 2 godziny
    zostały...) i nie wiem, jak to odbierać. Czy decyzja jeszcze nie została
    podjęta, czy też po prostu zostałem odrzucony?

    Z jednej strony, została nas już tylko dwójka, więc wydaje się to trochę
    dziwne, żeby nie podjęto decyzji przez półtora tygodnia (gdyby trzeba było
    przeanalizować np. 10 kandydatów, byłoby to zrozumiałe). Poza tym za pierwszym
    razem odezwali się w wyznaczonym terminie.
    Z drugiej strony, jest to poważna firma, uznawana za jednego z lepszych
    pracodawców, więc dziwne wydaje mi się też, aby tego typu firma nie potrafiła
    zdobyć się na telefon z informacją o negatywnym (dla mnie) wyniku rekrutacji.
    Tym bardziej, że zostało nas dwóch i poza telefonem do osoby wybranej,
    wystarczyło wykonać tylko jeden taki "negatywny" telefon...

    Teraz nie wiem, co zrobić. Myślę o tym, aby napisać maila z zapytaniem o wynik
    rozmowy. Jeśli się nie dostałem, chciałbym to wiedzieć już dziś, żeby się bez
    sensu nie stresować, czekając na telefon, którego nie będzie... (w zasadzie od
    kilku dni nie potrafię się skupić na niczym innym, niż myślenie o tym, czy
    dostanę tę pracę)

    Z drugiej strony, boje się, że taki mail może mnie pogrążyć. Zwłaszcza, że
    byłby to mail nie do osoby z działu HR, ale do dyrektora działu, do którego
    aplikuję.
    Z trzeciej jeszcze strony ;), ta właśnie osoba, na zakończenie rozmowy,
    przekazała mi swoją wizytówkę, mówiąc, żebym się skontaktował jak będę miał
    jakieś pytania...