PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to moze byc ? › Co to moze byc ?
  • Data: 2005-10-22 21:14:49
    Temat: Co to moze byc ?
    Od: "Bisek" <j...@o...jej> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zauwazylem ostatnio na jakims slupie ogloszenie o tresci...
    " Dodatkowa praca biurowa, popoludniami..."

    zadzwonilem na podany numer i uslyszalem, ze praca ma polegac na
    sprawdzaniu poprawnosci wypelnienia jakichs umow ubezpieczeniowych
    generalnie finansowych.
    Jak spytalem o szczegoly babka z ktora rozmawialem powiedziala mi ze wiecej
    dowiem sie na rozmowie ze szefowa, bo ona nie moze nic mowic o zarobkach
    odpowiedzialnosci itp.

    Jak myslicie co to moze byc?
    Jechac na takie spotkanie ? Czy tgo wywalenie kasy w bloto -> bo dojechac
    tam trzeba.
    Na cale szczescie normalna prace mam wiec jeszcze do muru przycisniety nie
    jestem, ale dorobic zawsze mozna.

    Bisek