PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co porabia "doradca do spraw sprzedaży"?

  • 1. Data: 2004-10-11 10:16:11
    Temat: Co porabia "doradca do spraw sprzedaży"?
    Od: "someone" <d...@a...uk>

    Czy orientuje sie ktos, na czym polega praca "doradcy do spraw sprzedaży"
    Citi Banku?

  • 2. Data: 2004-10-11 10:17:31
    Temat: Re: Co porabia "doradca do spraw sprzedaży"?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "someone" <d...@a...uk> napisał w wiadomości
    > Czy orientuje sie ktos, na czym polega praca "doradcy do spraw sprzedaży"
    > Citi Banku?

    zwykła akwizycja - naciagasz klientów na produkty citibanku

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-10-11 11:01:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Żebrowski <p...@o...pl> wrote:
    > zwykła akwizycja - naciagasz klientów na produkty citibanku

    dokladnie. Wciskasz np karty kredytowe.
    Jeden taki doradca wcisnal mojej mamie (karta - tylko 30 zl rocznie! ;).
    Czekam tylko na zakonczenie zamkniecia karty i juz ja ich poopisuje!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-10-11 21:47:44
    Od: "Jobber.pl" <i...@N...jobber.pl>

    Witamy,

    "Doradca ds. sprzedaży" to zapewne bardziej cywilizowana nazwa na stanowisko
    "Przedstawiciel handlowy". Są osoby, które sobie chwalą taką pracę - bycie
    przedstawicielem handlowym jest obecnie traktowane jak pośledniejszy gatunek
    pracy, należy jednak pamiętać, że wszystko zależy, kto, co, komu i jak
    sprzedaje.

    --
    Jobber.pl
    aukcyjny portal pracy