PracaGrupypl.praca.dyskusjeCase study › Case study
  • Data: 2010-04-19 14:53:41
    Temat: Case study
    Od: M <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <fakt_faktycznie_autentycznie_autentyczny>
    Pewna Poważna i Szanowana Firma SA ogłasza nabór. Warunki spełniam, więc
    wysyłam. Jako, że mam w zwyczaju decyzje przemyśleć a potem monitorować
    to rejestruję zarówno co jak, komu i kiedy wysyłam. Oraz obserwuję
    ogłoszenie. Zmienia się prawie co dzień. A to coś istotnego zostanie
    usunięte, a to coś istotnego zostanie dodane. Po dwóch tygodniach to już
    w sporej części inny zakres obowiązków i wymagań. Na wszelki wypadek
    przesyłam sfabrykowane CV z listem z innymi danymi, tak by być na
    bieżąco i obserwować zachowanie pracodawcy. Choć oba CV spełniały na
    właściwym etapie wymagania Pewna Poważna i Szanowana Firma SA nie odzywa
    się do żadnej z osób, które przesłały aplikację.
    </fakt_faktycznie_autentycznie_autentyczny>

    Pracodawco, dziwisz się, że masz skrzynkę zapchaną bezwartościowymi
    aplikacjami przysłanymi bez żadnego przemyślenia decyzji? Bo ja się nie
    dziwię, że masz!

    --
    pzdr