PracaGrupypl.praca.dyskusjeCase study › Re: Case study
  • Data: 2010-04-22 08:54:14
    Temat: Re: Case study
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "van" <v...@p...net> napisał w wiadomości news:hqnnke$n01

    > ale faktem jest, że pani haer za każdym razem musiała powtarzać pierwsze
    > zdanie po angielsku, co mi dałoby do myślenia, że może warto coś z tym zrobić.
    > ot, takie przemyślenie. a ta pani się zdenerwowała za każdym
    > razem, krzyczała na rozmówców, co wyglądalo bardzo nieprofesjonalnie i
    > pozostawiało niefajne wrażenie i opinię o firmie.

    Krzyczała *na* rozmówców, czy może raczej *do* rozmówców, bo wyuczyła się
    angielskich formułek na pamięć, i powtarzała po prostu, aby nie zapomnieć (sama
    nie znała angielskiego w wystarczającym stopniu, aby testować innych)?
    Miało być wyraźnie, a wyszło głośno.
    Sam się czasami łapię na tym, że jeśli próbuję coś wypowiedzieć wyraźnie, to tym
    samym mówię głośniej.

    Ciekawe, jaki jest sens wynajmowania tak niekompetentnych HR-owców?
    To tylko wyrzucone w błoto pieniądze, a efekt mierny lub żaden.

    j.